مسئول مرکز بیماری‌های خاص خراسان جنوبی گفت:بیستمین نوزاد مرکز ناباروری استان امروز در بیمارستان حضرت ابالفضل العباس بیرجند متولد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛دهقانی مسئول مرکز بیماری‌های خاص خراسان جنوبی گفت:بیستمین نوزاد مرکز ناباروری خراسان جنوبی امروز در بیمارستان حضرت ابالفضل العباس بیرجند متولد شد.

وی با بیان اینکه از زمان تأسیس این مرکز از یک سال و نیم گذشته تاکنون ۱۹ نوزاد حاصل از درمان در مرکز ناباروری متولد شده اند، افزود: امروز نیز بیستمین نوزاد متولد شد.

دهقانی گفت: مرکز ناباروری خراسان جنوبی نسبت به میانگین کشوری جهشی در درمان ناباروری داشته و طبق میانگین کشوری، درمان ناباروری به روش‌ ای یو آی ۱۲ درصد است که این مرکز به میانگین ۱۷ درصد دست یافته است.

مسئول مرکز بیماری‌های خاص خراسان جنوبی با بیان اینکه در این مدتی که از زمان راه اندازی مرکز گذشته، تاکنون هزار و ۴۰۰ پرونده زوج‌های نابارور ثبت شده است، افزود: از این تعداد ۵۷ مورد نتیجه درمان رضایتبخش و منجر به حاملگی شده و ۵۰۰ پرونده در نوبت IVF است تا در صورت استخدام فلوشیپ ناباروری این افراد نیز ویزیت شوند.

مرکز ناباروری خراسان جنوبی زیر مجموعه مرکز بیماری‌های خاص استان است که با هزینه سه میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان راه اندازی و تجهیز شده است و هم اکنون اقدامات درمانی بر روی زوج‌های نابارور انجام می‌دهد.

انتهای پیام/غ

ثبت  ۱۴۰۰ پرونده زوج‌های نابارور در استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.