فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد بابیان اینکه ۳۰۰ طرح اقتصاد مقاومتی در بروجرد اجرا شده است گفت: مرکز رشد علمی در این شهرستان راه‌اندازی شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،مجید سوری،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد بابیان اینکه ۳۰۰ طرح اقتصاد مقاومتی در بروجرد اجرا شده است گفت: مرکز رشد علمی در این شهرستان راه‌اندازی شد.

مجید سوری گفت: انقلاب اسلامی ایران به الگویی برای همه جهانیان تبدیل شده است و روز به روز بر عزت، اقتدار و سربلندی ایران افزوده می‌شود.

وی  با اشاره به فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: کمتر انقلابی را شاهدیم که مردم برای حفظ انقلاب این‌همه جان‌فشانی کرده باشند؛ الهام بخشی به همه ملت‌ها و تبدیل‌شدن به الگویی برای مستضعفان عالم یکی از مهم‌ترین دستاورد‌های انقلاب است.

وی افزود: این انقلاب در برابر همه ایستاد و ملت ایران نشان دادند که بدون اتکا به قدرت دیگران می‌توان مقاومت کرد و پیروز شد و این دستاوردی مهم برای بشریت است که با همه توطئه‌ها و مشکلات در برابر استکبار جهانی و قدرت‌ها ایستادگی کرده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد عنوان کرد: بسیاری از انقلاب‌های دنیا از انقلاب اسلامی ایران الگو می‌گیرند و در برابر دشمنان و زورگویان ایستاده‌اند و ما نیز افتخار داریم که در برابر دشمن در جنگ تحمیلی، فتنه، تحریم و همه توطئه‌ها ایستاده‌ایم و اجازه ندادیم دشمن به اهداف خود برسد.

وی با اشاره به پیشرفت ایران در عرصه‌های مختلف تصریح کرد: در بخش علمی سریع‌ترین رشد علمی دنیا راداریم و هفدهمین قدرت علمی دنیا هستیم درحالی‌که زمانی پزشکان از کشور‌های دیگر در ایران بیماران را درمان می‌کردند، همچنین زمانی هفت درصد دارو در ایران تولید می‌شد، اما امروز ۹۷ درصد دارو‌ها در کشور تولید می‌شود.

سوری تصریح کرد: افزایش سن امید به زندگی از ۵۴ سال به ۷۶ سال، پیشرفت در حوزه‌های زیرساختی و عمرانی از دیگر موفقیت‌های این کشور است.

 

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم بیان کرد: در حوزه معیشت، مشکلاتی وجود دارد و با کار جهادی این مشکل هم حل می‌شود و از این وضعیت عبور می‌کنیم چراکه دشمن بعد از شکست و ناامیدی در جنگ تحمیلی، تحریم و فتنه تلاش داشت تا از طریق جنگ اقتصادی به اهداف خود برسد، اما قطعاً در این راه نیز با شکست مواجه می‌شود و از این وضعیت نیز عبور خواهیم کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد با اشاره به برنامه‌های ایام دهه فجر بروجرد گفت: حضور مسئولان در مساجد حاشیه شهر در جهت پاسخگویی به مردم، اعزام تیم‌های درمانی به مناطق محروم، تجلیل از نخبگان شهرستان در نماز جمعه، سرکشی از جمعی از خانواده محرومین و پیاده‌روی خانوادگی از مهم‌ترین برنامه‌های این ایام است.

وی اظهار داشت: طی یک سال اخیر ۳۰۰ طرح اقتصاد مقاومتی با اشتغال ۴۰۰ نفر در بروجرد فراهم‌شده و این طرح ادامه دارد و راه‌اندازی مرکز رشد علمی از دیگر اقدامات بوده که نخبگانی که در تولید علم توانمندی دارند در این مرکز مشغول به کار هستند.

سوری افزود: مردم، ولی نعمت ما هستند و مسئولان باید در راستای حل مشکلات آن‌ها قدم بردارند و شب و روز تلاش کنند تا بخشی از مشکلات برطرف شود.

 

انتهای پیام/ب

۳۰۰ طرح اقتصاد مقاومتی در بروجرد اجرا شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.