وکیلی گفت: آینده والیبال کشور به بازیکنان جدید تیم دورنا ارومیه بستگی دارد، حتی برخی از آنها قابلیت لژیونر شدن را هم دارند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم والیبال دورنا ارومیه با در اختیار گرفتن بازیکنان نوجوان، در رقابت‌های لیگ برتر حضور دارد. شاگردان محمد وکیلی در تیم دورنا ارومیه در پایان هفته بیستم رقابت‌ها با کسب فقط یک پیروزی و ۶ امتیاز در مکان سیزدهم جدول رده بندی قرار دارند و فردا به مصاف تیم صدرنشین شهرداری ورامین خواهند رفت.

سرمربی تیم والیبال دورنا ارومیه درباره بازی هفته گذشته و شکست مقابل تیم کاله مازندارن گفت: بازی نسبتا خوبی از طرف تیم ما بود، ولی در کل کاله بسیار خوب بازی کرد به خصوص در اواخر ست‌ها و کاله با استفاده ازتجربه بازیکنانش توانست موفق‌تر عمل کند و پیروز شود.

محمد وکیلی افزود: یکی از روز‌های خوب کاله بود و اشتباه تیمی بسیار کمی داشت. حتی از حد طبیعی هم کم‌تر اشتباه داشتند و این نشان می‌داد تیم ما را به خوبی آنالیز کرده بودند.

وی درباره بازی فردا مقابل تیم صدرنشین شهرداری ورامین نیز گفت: بازی فردا رقابت بین بازیکنان نوجوان و قهرمانان نیم فصل و حال حاضر مسابقات است. امیدوارم جدا از بحث نتیجه بازی خوبی شود، با قلبمان بازی خواهیم کرد و ان‌شالله بازی تماشاگر پسندی شود و ما نیز از بازی تیم رضایت داشته باشیم.


بیشتر بخوانید: دیدار تیم‌های والیبال پیکان و دورنا ارومیه


وکیلی درباره آینده این تیم و اینکه چقدر از این تیم در سال‌های آینده حمایت خواهد شد گفت: بستگی دارد که این تیم چقدر از تجربیات کسب شده در مسابقات لیگ را در رقابت‌های قهرمانی جهان نوجوانان و مقابل بازیکنان هم سن و سال خود پیاده خواهد کرد. خودم بسیار به این تیم امید دارم و تمایل دارم با این تیم در ۳-۴ سال آینده ادامه دهم تا ثمره آن را ببینم. اما باید دید که سیاست باشگاه و اسپانسر در قبال این تیم چیست.

سرمربی تیم والیبال دورنا ارومیه تاکید کرد: در دو سه سال آینده حتما از این تیم بازیکنان خوبی به تیم ملی تزریق خواهد شد. این بازیکنان فقط به تجربه نیاز دارند و بهترین کاندیدا‌های پوشیدن پیراهن تیم ملی در تیم دورنا ارومیه وجود دارد. به جرات می‌گویم که هیچ تیمی به اندازه تیم دورنا کاندیدای پوشیدن تیم ملی ندارد. منظورم بازیکنان جدید هستند نه بازیکنانی که از قبل در تیم ملی حضور داشتند. اسامی بازیکنان تیم دورنا را به خاطر داشته باشید تا در چند سال آینده ببینید چند بازیکن ملی پوش خواهند شد.

وکیلی تاکید کرد: حتی چند بازیکن قابلیت و توانایی لژیونر شدن دارند. این بازیکنان سن کمی دارند، از نیروی جوانی و قد خوب، بهره می‌برند و می‌توانند آینده خوبی برای والیبال ایران باشند.

منبع: مهر

انتهای پیام/

نظر سرمربی تیم والیبال دورنا ارومیه درباره بازیکنان تیم خود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار