پس از عبور یک پهپاد از سامانه‌های راداری رژیم صهیونیستی و برخورد با ساختمانی در نزدیکی سفارت آمریکا در تل آویو حداقل یک نفر کشته و ۶ نفر دیگر زخمی شدند.

در این گزارش چند نکته مهم از عملیات موفق پهپادی نیرو‌های یمنی به قلب تل‌آویو را مرور می‌کنیم.

۱- فاصله استان مرزی صعده یمن (اگر مبدا حمله را این استان در نظر بگیریم) تا شهر اشغالی تل‌آویو بیش از ۲۰۰۰ کیلومتر است

۲- حمله صورت گرفته با استفاده از پهپاد انفجاری یافا صورت گرفته است.

۳- گنبد آهنین و سایر سامانه‌های پدافند هوایی رژیم صهونیستی نتوانستند این پهپاد را شناسایی و رهگیری کنند.

۴- محل اصابت در نزدیکی کنسولگری آمریکا در این شهر اشغالی صورت گرفته است و با توجه به اینکه یمن همواره آمریکا را مسئول جنایت رژیم صهیونیستی می‌داند نشان می‌دهد که پهپاد توانسته به هدف از پیش تعیین شده خود اصابت کند.

۵- تصاویر و ویدئو‌های منتشر شده توسط ساکنان و فعالان محلی، ابر‌های دود را نشان می‌دهد که از ساختمانی در شهر بلند شده است، این موضوع نشان‌دهنده بزرگ بودن ابعاد تخریب در نتیجه این حمله است.

۶- پهپاد نیرو‌های مسلح یمن (بسته به نوع مسیر) از ۱۵۰ کیلومتر تا ۳۰۰ کیلومتر در سرزمین‌های اشغالی بدون رهگیری پرواز کرده است.

در نتیجه این حمله یک اسرائیلی کشته و ۸ تن دیگر زخمی شدند.

نقشه حمله انصارالله به اسرائیل

هشدار انصارالله یمن: عملیات تل آویو فقط یک آغاز است

عملیات پهپادی در تل‌آویو، مقدمه گسترش اقدامات تنبیهی آینده است. دشمن صهیونیستی در همه شهر‌های فلسطین منتظر اقدامات نیرو‌های مسلح یمن باشد.تا زمانی که تجاوز ادامه داشته باشد، دشمن با ضربات سنگین‌تری روبرو خواهد شد.

در عملیات علیه دشمن صهیونیستی وارد یک مرحله راهبردی شده ایم.همکاری کامل و نزدیکی با دیگر جبهه‌های مقاومت در لبنان، عراق و فلسطین داریم.

منبع: آنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار