رانندگانی که در محل مشترک عبور قطار و خودورها منتظر عبور قطار بودند، ناگهان با صحنه‌ای وحشتناک روبرو شدند.

لحظه وحشتناک تصادف قطار با خودروی سواری + فیلم// به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده، فرار معجزه‌آسای از مرگ راننده و سرنشینان یک خودروی سواری را در محل مشترک عبور قطار و خودرو‌ها در شهر «داووس» سوئیس به تصویر می‌کشد. در این ویدئو مشاهده می‌شود که قطار ناگهان با خودروی سواری برخورد می‌کند و پس از طی مسافتی کوتاه متوقف می‌شود.

این ویدئو نشان می‌دهد که این خودرو پس از تصادف با قطار بر روی ریل به سمت جلو منتقل می‌شود. سه تاجر انگلیسی که در لحظه وقوع حادثه در خودرو حضور داشتند، از این حادثه جان سالم بدر بردند. این سه نفر به طور معجزه‌آسایی دچار جراحت نیز نشدند. این سه تاجر قصد شرکت در فروم جهانی اقتصاد را داشتند. فروم جهانی اقتصاد در شهر داووس سوئیس برگزار می‌شد.

گفته می‌شود گرفتار شدن خودرو بین دو مانع فیزیکی به دلیل ترافیک ایجاد شده علت وقوع این حادثه بوده است. تلاش راننده برای آزد کردن خودرو از موانع فیزیکی محل عبور مشترک قطار و خودرو‌ها و عبور از محل به جایی نرسید و ناگهان این خودرو با قطار برخورد کرد. این حادثه در تاریخ ۲۲ ژانویه رخ داد. یکی از همکاران این سه انگلیسی در مورد این حادثه گفت که سه همکارش به دلیل این تجربه نزدیک به مرگ و شوک وارده به آن‌ها، باور نمی‌کردند چنین اتفاقی رخ داده باشد. با وجود زنده ماندن از این تصادف شدید یکی از مسافران داخل خودرو موفق به فرار از داخل خودرو نشده بود و در صندلی عقب گرفتار شده بود.

یک سخنگوی پلیس محلی در این باره گفت: «در این حادثه هیچ مجروحی نداشتیم.» او همچنین با توصیه به افرادی که در چنین موقعیت‌هایی گرفتار می‌شوند افزود: «اگر در چنین موقعیتی گرفتار شدید بلافاصله خودرو را ترک کنید و فورا با گروه امداد تماس بگیرید.»

انتهای پیام/

زنده ماندن معجزه آسای سرنشینان خودرو در تصادف با قطار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.