نگاهی اجمالی به مدل میان رده هوآوی P اسمارت ۲۰۱۹

هوآوی به تازگی مدل ۲۰۱۹ پی اسمارت را معرفی کرده و توزیع آن به بازار اروپا نیز آغاز شده است، در این خبر می‌خواهیم به طور مختصر امکانات این میان رده جدید هوآوی را بررسی کنیم.

نگاهی اجمالی به مدل میان رده هوآوی P اسمارت ۲۰۱۹به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به تازگی مدل ۲۰۱۹ میان رده هوآوی با نام P Smart معرفی شد و در حال حاضر فروش آن در سایت‌های خرده فروشی انگلیس نیز آغاز شده است.

مشخصات فنی گوشی هوآوی P اسمارت ۲۰۱۹:

  • دو سیم‌کارت هیبریدی
  • صفحه نمایش ۶.۲۱ اینچ
  • اندروید Pie 9.0
  •  پردازنده Kirin 710
  • پردازنده گرافیکی Mali-G51 MP4
  • حافظه رم ۳ گیگابایت
  • حافظه داخلی ۳۲ / ۶۴ گیگابایت
  • دوربین اصلی دوگانه ۱۳ و ۲ مگاپیکسل
  • دوربین سلفی ۱۶ یا ۸ مگاپیکسل
  • باتری ۳۴۰۰ میلی‌آمپر
  • قیمت ۲۵۰ یورو

نگاهی اجمالی به مدل میان رده هوآوی P اسمارت ۲۰۱۹

طراحی ظاهری یکپارچه و زیبا

هوآوی در طراحی مدل جدید P Smart ساختار یکپارچه بدنه را حفظ کرده، اما به دلیل رنگ بندی خاص این مدل، استفاده از بدنه آلمینیومی را کنار گذاشته و از پوسته پلی کربنات در پی اسمارت استفاده کرده است. همانطور که می‌دانید، هوآوی در مدل‌های جدید خود از حالت دورنگ یا گرادیانت استفاده کرده که در چرخش گوشی رنگ آن در بازه مورد نظر تغییر می‌کند. مدل اصلی P Smart با رنگ آبی کبود عرضه شده که رنگ پشت گوشی از بالا به رنگ آبی فیروزه‌ای به رنگ آبی نفتی در پایین گوشی تبدیل می‌شود. اسکنر اثرانگشت به همراه دوربین دوگانه و فلش LED در پشت گوشی جای گرفته است.

نگاهی اجمالی به مدل میان رده هوآوی P اسمارت ۲۰۱۹

صفحه نمایش این گوشی ۶.۲۱ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰× ۲۳۴۰ و نسبت ۱۹.۵:۹ حدود ۰.۶ اینچ در مقایسه با مدل سال گذشته بزرگ‌تر شده و در بالای آن یک بریدگی برای دوربین سلفی تعبیه شده است.

مشخصات فنی مناسب برای یک مدل میان رده

میان رده‌های هوآوی به طور معمول از کیفیت بالایی برخوردار هستند و قدرت پردازش خوبی نیز دارند. هوآوی در این مدل از تراشه ۱۲ نانومتری و نسل جدید Hisilicon Kirin 710 با هشت هسته پردازشی بهره برده است. تراشه گرافیکی Mali-G51 MP4 نیز برای اجرای تصاویر و ویدئو‌های HD و انجام بازی‌های معمولی کاربردی است.

نگاهی اجمالی به مدل میان رده هوآوی P اسمارت ۲۰۱۹

هوآوی P Smart 2019 به ۳ گیگابایت حافظه رم مجهز شده که در دو نسخه با حافظه داخلی ۳۲ یا ۶۴ گیگابایتی قابل دسترسی است. دوربین اصلی نسبت به سال گذشته تغییر چندانی نداشته و مجددا از دو سنسور ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی استفاده شده که برای تهیه تصاویر با کیفیت خوب و مناسب است، دوربین ۲ مگاپیکسلی امکان تهیه تصاویر پرتره را فراهم می‌کند. دوربین سلفی نیز در دو نسخه ۸ یا ۱۶ مگاپیکسلی عرضه می‌شود.

نگاهی اجمالی به مدل میان رده هوآوی P اسمارت ۲۰۱۹

با کمی دقت متوجه می‌شویم که هوآوی P Smart 2019 با شباهت زیادی در ظاهر و قطعات به کار رفته دارند، اما در کنار رنگ بندی، بازار هدف این دو محصول نیز متفاوت است. پی اسمارت در چهار رنگ آبی فیروزه‌ای، آبی ارغوانی، قرمز و مشکی تولید شده، این مدل همان طور که گفته شد و انگلستان عرضه شده و به زودی در دیگر کشور‌های اروپا نیز عرضه می‌شود. قیمت این محصول از ۲۵۰ یورو آغاز می‌شود.


بیشتر بخوانید: جمع بندی نمایشگاه CES 2019 | معرفی بهترین محصولات در ۱۴ بخش متفاوت +تصاویر 


انتهای پیام/

مشخصات فنی گوشی هوآوی P اسمارت ۲۰۱۹ را ببینید

برچسب ها: فناوری ، هوآوی ، گوشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار