ملی پوش تکواندو کشورمان گفت: این دوره از رقابت‌های قهرمانی جهان به دلیل برگزاری قبل از المپیک از حساسیت بالایی برخوردار است.

مردانی: مسابقات قهرمانی جهان منچستر از حساسیت بالایی برخوردار استبه گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سجاد مردانی ملی پوش تیم ملی تکواندو بیان کرد: اردوی تیم ملی از ۲۹ دی ماه شروع شد و با توجه به زمانی که تا آغاز رقابت‌های قهرمانی جهان داریم و همچنین حضور تیم ملی در رویداد‌های کیش قبل از جهانی منچستر می‌تواند به ملی پوشان کمک کند تا این پروسه را با موفقیت پشت سر بگذارند. کادر فنی با برنامه ریزی مناسب و تمرینات سخت برای ملی پوشان تیم همدل و یک دستی را راهی رقابت‌های قهرمانی جهان خواهد کرد.

او درباره این دوره از مسابقات قهرمانی جهان عنوان کرد: این دوره بسیار متفاوت است چرا که رقابت‌های منچستر قبل از المپیک ۲۰۲۰ توکیو برگزار می‌شود و همین موضوع حساسیت این مسابقات را بیشتر می‌کند. با توجه به اینکه رقابت‌های قهرمنی جهان گرید ۱۲ است و در نهایت ۱۲۰ امتیاز دارد تمام تکواندوکاران دنیا با قدرت شرکت می‌کنند تا با کسب امتیاز بتوانند به المپیک نزدیکتر شوند.

دارنده مدال طلا گرنداسلم در ادامه افزود: با توجه به برنامه ریزی‌هایی که کادر فنی انجام داده است به طور حتم تا پیش از شروع رقابت‌های جهانی ملی پوشان به صد در صد آمادگی و شرایط ایده آل خواهند رسید و در ۸ وزن با قدرت روی شیاپ چانگ جهانی می‌روند.

ملی پوش تکواندو در پایان بیان کرد: ما با این شرایط که شروع کردیم می‌توانیم موفق باشیم. این تیم حاصل فیلتر‌های مختلفی است که انجام شده و تک تک تکواندوکاران از رقابت‌های انتخابی عبور کردند و توانستند با عملکرد مناسب خودشان را ثابت کنند. با تمریناتی که کادر فنی برنامه ریزی کرده است به طور حتم از بین تکواندوکارانی که حضور دارند ۸ هوگوپوش با آمادگی کامل راهی رقابت‌های جهانی خواهند شد تا بتوانند باعث سربلندی تکواندو ایران در منچستر باشند.


بیشتر بخوانید:

خانلرخانی: نظر داوران تکواندو نباید تحت الشعاع اظهارات سرپرست تیم‌ها باشد

خلیفه: رئیس کمیته داوران باید از اشتباهات داوری در تکواندو درس بگیرد

بهرامی: داوران در لیگ تکواندو سلیقه‌ای رفتار می‌کنند

تساوی تیم‌های مدعی قهرمانی لیگ در خانه تکواندو / غیبت کادرفنی تیم ملی در هفته سوم رقابت‌ها


انتهای پیام/

اظهارات سجاد مردانی درباره تیم ملی تکواندو مردان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار