ملی پوش تکواندو گفت: وزنم را برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان تغییر می‌دهم و در وزن بالاتر روی شیاپ چانگ می‌روم.

حسینی: وزنم را برای مسابقات جهانی تغییر می‌دهممیرهاشم حسینی ملی پوش تیم تکواندو دانشگاه آزاد در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مسابقات قهرمانی جهان منچستر بیان کرد: صحبت‌هایی را با کادر فنی تیم ملی برنامه ریزی‌هایی را برای تمریناتم انجام دادم تا بتوانم روند موفقیت هایم را ادامه دهم و در صورت حضور در مسابقات جهانی بهترین نتیجه را برای تیم ملی بدست آورم و یک قدم به کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو نزدیک‌تر شوم.

او درباره اینکه برای رقابت‌های جهانی تغییر وزن می‌دهد عنوان کرد: در مورد تغییر وزنم برای این رقابت‌ها با کادر فنی صحبت کردم و به احتمال زیاد وزنم را تغییر می‌دهم، اما یا در وزن ۴ یا در وزن ۵ مبارزه می‌کنم چرا که برای بازی‌های آسیایی که مجبور به کاهش وزن شدم آسیب دیدم و بسیار اذیت شدم.

حسینی درباره دیدار تیم دانشگاه آزاد برابر شهرداری ورامین در هفته سوم لیگ برتر گفت: دیدار تیم ما برابر شهرداری ورامین از حساسیت بالایی برخوردار است و خوشحالم که توانستم در این دیدار حساس مبارزه خودم برابر سینا بهرامی را با پیروزی پشت سر بگذارم. در این دیدار حساس اشتباهات داوری وجود داشت، اما هر دو تیم تلاش کردند تا بهترین نتیجه را بدست آورند. با وجود اینکه سرما خورده بودم، اما توانستم یک برد برای تیمم مقابل شهرداری ورامین کسب کنم.

ملی پوش تکواندو درباره وضعیت هوگو‌های لیگ برتر بیان کرد: وضعیت هوگو‌ها بسیار نامناسب است و حتی نسبت به دور رفت لیگ هم تغییری نکرده است و صحبت‌هایی که درباره تغییر کلاه‌ها داشتیم هم تاثیری در بهبود آن‌ها نداشته است. امیدوارم که وضعیت هوگو و کلاه‌ها درست شود تا لیگی با استاندارد‌های جهانی داشته باشیم.


بیشتر بخوانید:

خانلرخانی: نظر داوران تکواندو نباید تحت الشعاع اظهارات سرپرست تیم‌ها باشد

خلیفه: رئیس کمیته داوران باید از اشتباهات داوری در تکواندو درس بگیرد

بهرامی: داوران در لیگ تکواندو سلیقه‌ای رفتار می‌کنند

تساوی تیم‌های مدعی قهرمانی لیگ در خانه تکواندو / غیبت کادرفنی تیم ملی در هفته سوم رقابت‌ها


انتهای پیام/

اظهارات میرهاشم حسینی درباره مسابقات قهرمانی جهانی منچستر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار