تکواندوکار تیم ملی کشورمان گفت: وضعیت ضعیف هوگو‌ها باعث شده شرایط مبارزات مختل شود و تمرکز از ورزشکاران گرفته است.

عاشورزاده: وضعیت ضعیف هوگو‌ها تمرکز تکواندوکاران را از بین برده استفرزان عاشورزاده تکواندوکار تیم لوازم خانگی کن در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مسابقات تیم لوازم خانگی کن در لیگ برتر بیان کرد: سطح مسابقات لیگ بالا است و تیم ما تا به اینجا توانسته جایگاه دومی را تثبیت کند. در هفته سوم و چهارم لیگ برتر تیم کن توانست برابر حریفان خود به پیروزی برسد و امتیازات این ۲ رقابت را بدست آورد تا یک قدم به کسب مقام قهرمانی فصل نزدیک‌تر شود.

او در مورد بحث داوری و سیستم هوگو‌ها عنوان کرد: داوری مشکل چندانی ندارد، اما هوگو‌ها و سیستم‌های امتیاز دهی با مشکلات فراوانی همراه است. وضعیت ضعیف هوگو‌ها باعث شده شرایط مبارزات مختل شود و تمرکز را از تکواندوکاران گرفته است. امیدوارم که این مشکل هر چه سریعتر حل شود.

عاشورزاده ادامه داد: در هفته‌های آینده تیم ما دیدار‌های حساس و سرنوشت سازی را برابر تیم‌های شهرداری ورامین و دانشگاه آزاد دارد و ما تلاش می‌کنیم تا با پیروزی برابر این تیم‌ها عنوان قهرمانی لیگ را بدست آوریم. تیم لوازم خانگی کن تیم منسجمی است که حرفه‌ای عمل می‌کند و امیدوارم با کسب بهترین نتیجه روی سکو‌های قهرمانی قرار بگیریم.

تکواندوکار تیم کن درباره رقابت‌های انتخابی تیم ملی گفت: در رقابت‌های انتخابی تیم ملی در وزن منهای ۶۳ کیلوگرم در دور چهارم ۲۸ بر ۲۶ مقابل حریفم نتیجه را واگذار کردم و نتوانستم جزو ۲ نفر برتر این وزن باشم و کادر فنی تیم ملی هم صلا حدید که در این دوره به اردوی تیم ملی دعوت نشوم.

عاشورزاده در پایان گفت: کادرفنی تیم ملی اعلام کرده که عملکرد تکواندوکاران را در تورنمنت آزاد کیش مورد بررسی قرار می‌دهد و شرایطی را برای رسیدن به اردوی تیم ملی گذاشته است. از کسی انتظار ندارم و تمام تلاشم را می‌کنم تا با کسب مدال در تورنمنت کیش به روز‌های اوج ام برگردم و باخت رقابت‌های انتخابی را جبران کنم تا اگر فرصتی باشد در مسابقات آینده بتوانم تیم ملی را همراهی کنم.


بیشتر بخوانید:

خانلرخانی: نظر داوران تکواندو نباید تحت الشعاع اظهارات سرپرست تیم‌ها باشد

خلیفه: رئیس کمیته داوران باید از اشتباهات داوری در تکواندو درس بگیرد

بهرامی: داوران در لیگ تکواندو سلیقه‌ای رفتار می‌کنند

تساوی تیم‌های مدعی قهرمانی لیگ در خانه تکواندو / غیبت کادرفنی تیم ملی در هفته سوم رقابت‌ها


انتهای پیام/

اظهارات عاشورزاده درباره لیگ برتر تکواندو مردان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار