پیشکسوت تکواندو کشورمان گفت: به دلیل حضور یک فرد که می‌خواهد در کنار کادرفنی تیم ملی باشد با بی احترامی ما را از سالن بیرون کردند.

خداداد: با بی احترامی از سالن تکواندو اخراجم کردند/ برخی افراد با باند بازی و باج دادن به دنبال کسب جایگاه هستندبه گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های انتخابی تیم ملی تکواندو رده پایه در هیئت استان تهران در حالی برگزار شد که مسئولان این هیئت بهزاد خداداد قهرمان تکواندو کشور را از سالن مسابقات اخراج کردند و اجازه حضور به او ندادند.

بهزاد خداداد ملی پوش سابق تیم ملی تکواندو درباره این اتفاق بیان کرد: روز اول مسابقات چند عدد صندلی گذاشتند و اجازه دادند که ما در سالن حضور داشته باشیم، اما جایگاهی را که تدارک دیده بودند به دلیل حضور یک فرد که می‌خواهد در کنار کادر فنی تیم ملی باشد از ما گرفتند و با بی احترامی ما را از سالن بیرون کردند. حرکتی را انجام دادند که هیچ جای توضیحی ندارد از فضایی که سال‌های سال برای آن زحمت کشیدم و برای هیئت استانی که در طول این سال‌ها مدال آوری کردم و باعث افتخار آفرینی شدم به راحتی اخراجم کردند و به افرادی که هیچ سابقه ورزشی نداشتند اجازه دادند که در سالن رقابت‌ها بمانند.

برخی افراد با باند بازی و باج دادن به دنبال کسب جایگاه هستند

او ادامه داد: برخی افراد با باند بازی و باج دادن به مسئولان فدراسیون به دنبال کسب جایگاه هستند و تاکنون موفق هم بودند چرا که در ههمین رقابت‌ها برای این افراد در وسط سالن مسابقات صندلی قرار می‌دهند، اما من و سایر قهرمانان از داخل سالن اخراج می‌کنند.

اعتبار قهرمانان را زیر سوال می‌برند

خداداد افزود: این صحنه بسیار دردآور است و کسانی در سالن بودند با دیدن این رفتار گفتند زمانی که با قهرمانان این تیم به این شکل برخورد می‌شود ما اجازه ورود فرزندانمان را به این رشته نمی‌دهیم. اعتبار قهرمانان را زیر سوال می‌برند. با این روندی که هیئت تکواندو پیش گرفته قرار است به کجا برسیم.

یک فرد به دلیل حمایت مالی در تمام امور تکواندو دخالت می‌کند

او در ادامه عنوان کرد: مسئولان هیئت استان تهران با من برخورد داشتند و از سالن مسابقات اخراجم کردند. یکی از سرپرستان تیم‌های داخل لیگ بدون اینکه سابقه ورزشی داشته باشد خود را صاحب تکواندو می‌داند و در همه مسائل آن اظهار نظر می‌کند. او این حاشیه و مشکلات را ایجاد کرده و باعث اختلاف بین مربیان شده است. در لیگ‌های مختلف دخالت می‌کند و این فرد با حمایت مالی که انجام می‌دهد تمام مسائل فدراسیون را تحت نظر خودش گرفته است. بازیکن را جا به جا می‌کند و دیکته می‌کند که چ. کسی در تیم ملی حضور داشته باشد.

من را از خانه خودم اخراج کردند

خداداد تصریح کرد: سال‌ها برای موفقیت تیم ملی تلاش کردم. در رقابت‌های مختلف آسیب دیدم. اما به دلیل اینکه فردی می‌تواند حمایت مالی کند من و دیگر قهرمانان را از سالن اخراج می‌کنند تا به یک نفر اجازه دهند که کنار کادر فنی بنشید. دیروز برای اولین بار دلم را شکستند و حسرت خوردم از عمری که برای این رشته گذاشتم. من را از خانه خودم اخراج کردند.

قهرمان کشور را جلوی شاگردنش تخریب کردند

قهرمان تکواندو بیان کرد: این اتفاق رخ داده است. حالا اگر عذرخواه‌ی هم کنند درست نمی‌شود. شاگردان من در حال مسابقه بودند، اما مسئولان این هیئت من را جلوی آن‌ها تخریب کردند و این با معذرت خواهی درست نمی‌شود. این روند ادامه داشته باشد در آیندهبرخورد‌های بدتری با همین تکواندوکاران رده پایه می‌شود. قهرمانی بودم که برای رده‌های پایه وقت گذاشتم، اما به این نتیجه رسیدم که اشتباه کردم. برای همین تصمیم گرفتنم کلاس‌های آموزشی ام را تعطیل کنم. افرادی که کار اقتصادی کردند موفق‌تر بودند. من هم باید تجربیاتم را در اختیار کسی نمی‌گذاشتم تا امروز پشیمان نشوم.

بهتر است هیئت تکواندو استان تهران بسته شود

پیشکسوت تکواندو در پایان گفت: اگر قرار است چنین اتفاقی در تکواندو رخ دهد بهتر است در هیئت استان تهران بسته شود تا مانع از این بی اخلاقی‌ها شویم. افرادی که به خاطر در آمد زایی فدراسیون را تحت کنترل دارند و به ورزش فکر نمی‌کنند. این گونه رفتار با قهرمان تیم ملی تکواندو بسیار زشت بود.


بیشتر بخوانید:

خانلرخانی: نظر داوران تکواندو نباید تحت الشعاع اظهارات سرپرست تیم‌ها باشد

خلیفه: رئیس کمیته داوران باید از اشتباهات داوری در تکواندو درس بگیرد

بهرامی: داوران در لیگ تکواندو سلیقه‌ای رفتار می‌کنند

تساوی تیم‌های مدعی قهرمانی لیگ در خانه تکواندو / غیبت کادرفنی تیم ملی در هفته سوم رقابت‌ها


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار