رئیس اداره راهداری درمیان از اتمام عملیات روکش آسفالت گرم محور منصورآباد – نقنج به طول ۱۰ کیلومتر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ،سالاری رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان درمیان از اتمام عملیات روکش آسفالت گرم محور منصورآباد – نقنج به طول 10 کیلومتر خبر داد.

وی گفت : در راستای افزایش ارتقاء ایمنی و نگهداری محورهای مواصلاتی شهرستان درمیان و به منظور رفاه حال کاربران جاده ای ،روکش آسفالت گرم محور منصورآباد – نقنج به طول 10 کیلومتر در بازه زمانی 3 ماه( اواسط تیرماه تا اواخرمهرماه سال جاری به پایان رسیده است.

سالاری افزود: این پروژه به صورت پیمانی و برای اجرای آن 10 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی هزینه شده است .

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان درمیان در خصوص پروژه های آتی و در دستور کار اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای درمیان گفت:پروژه ایمن سازی محورهای مواصلاتی حوزه استحفاظی شهرستان از جمله اقدامات این اداره خواهد بود که با تخصیص اعتبار در سال جاری عملیاتی و اجرایی خواهد شد.

وی همچنین از تکمیل طرح تعریض پل خروجی طبس طبس مسینا خبر داد و افزود : یکی از اساسی ترین مشکل محور اسدیه – طبس مسینا به دستگرد پل خروجی طبس مسینا بود که حل این مهم ،کمک شایانی به عبور و مرور مطمئن ترانزیت ها و کاهش تصادفات خواهد نمود.

سالاری اظهار کرد:طول این پل 2/7 متر است که با مبلغ 700 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی از اواخر اردیبهشت تا پایان مهرماه (97) انجام شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان درمیان بیان کرد :عملیات تعریض این پل به پایان رسیده و در امتداد آن 200 متر با عرض تقریبی 6 متر بارریزی شده و تنها روکش آسفالت آن باقی مانده است.

وی گفت : در صدد هستیم که در آینده عملیات شانه سازی و ایمن سازی جاده های شهرستان درمیان را جهت سهولت در تردد ناوگان آغاز کنیم.

سالاری افزود:شهرستان درمیان دارای بیش از 612 کیلومتر جاده بین شهری و روستایی است که عملیات روکش آسفالت محورها ،همه ساله به تناسب اعتبارات و با تأمین قیر رایگان در برنامه این اداره قرار می گیرد که با توجه به خرابی رویه های آسفالتی محورها و نیز اولویت بندی آنها نسبت به انجام روکش راههای حوزه استحفاظی اقدام می شود.

انتهای پیام/غ

 

برچسب ها: راهداری ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.