رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بشرویه از اتمام روکش آسفالت گرم در محور بشرویه- طبس به طول ۲/۴ کیلومتر خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ،خیری رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بشرویه از اتمام روکش آسفالت گرم در محور بشرویه- طبس به طول ۲/۴ کیلومتر خبر داد.

وی افزود: در راستای افزایش ارتقاء ایمنی و نگهداری محورهای مواصلاتی بشرویه و به منظور رفاه حال کاربران جاده‌ای، عملیات روکش آسفالت محور بشرویه- طبس به طول 2/4 کیلومتر به اتمام رسیده و مورد بهره برداری قرار گرفت .

خیری گفت:این پروژه به صورت پیمانی و در مهر ماه سال جاری توسط پیمانکار مربوطه اجرایی شد که برای اجرای این عملیات مبلغ سه هزار و هفتصد و سی و شش میلیون ریال از اعتبارات استانی هزینه شده است .

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بشرویه افزود:از اولویت‌های مهم این اداره ، ارتقاء وضعیت شبکه راه‌ های مواصلاتی بشرویه است که این امر نیازمند روکش آسفالت در محورهای اصلی و روستایی است که با توجه به عمر بالای آسفالت این محور ها، موجب ایجاد ترک‌هایی در سطح آسفالت شده که نیاز به روکش دارد و با اجرای این گونه عملیات افزایش طول عمر جاده را خواهیم داشت .

وی گفت:محور اصلی بشرویه- طبس به طول 35 کیلومتر که 1/1 کیلومتر آن در دو باند رفت و برگشت تعریض و روکش آسفالت آن انجام و در هفته دولت سال جاری (شهریور ماه 1397) به بهره برداری رسیده است ،همچنین در راستای ارتقاء ایمنی ، تعداد 3 عدد آبنما در محورهای روستایی تبدیل به پل شده و عملیات تبدیل یک عدد آبنمای دیگر به پل نیز در دست اجرا است.

خیری رسیدگی مناسب به راههای اصلی و فرعی و روستایی شهرستان بشرویه را نیازمند اعتبارات استانی بیشتر عنوان نمود که در کنار اعتبارات ملی قابلیت بهبود محورهای حوزه استحفاظی این اداره را فراهم می‌نماید.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بشرویه در خصوص پروژه های آتی و در دستور کار اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بشرویه گفت: پروژه روشنایی تقاطع مسجد ابوالفضل (ع) و تقاطع سه راهی ارسک در محور اصلی بشرویه – فردوس و ماسه آسفالت 6 کیلومتر محورهای روستایی حوزه این شهرستان از جمله اقدامات در دستور کار اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بشرویه است که در سال جاری عملیاتی و اجرایی خواهد شد.

وی افزود: بشرویه دارای بیش از 600 کیلومتر جاده بین‌ شهری و روستایی است که عملیات روکش آسفالت محورها، همه‌ساله به تناسب اعتبارات و یا با تأمین قیر رایگان در برنامه این اداره قرار می‌گیرد که با توجه به خرابی رویه های آسفالتی محورها و نیز اولویت بندی آنها نسبت به انجام روکش راههای حوزه استحفاظی اقدام می شود.

انتهای پیام/غ

رسیدگی به راههای بشرویه نیازمند اعتبارات استانی بیشتر

برچسب ها: راهداری ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار