مدیرکل امور اداری و تشکیلاتی وزارت آموزش و پرورش درباره سهم آموزش و پرورش در آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی توضیح داد.

یارمحمد حسین بر مدیر کل امور اداری و تشکیلاتی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش همزمان با آزمون هماهنگ سایر دستگاه‌های اجرایی که اسفندماه امسال برگزار می‌شود، اظهار کرد: برای برگزاری آزمون استخدامی تقاضای مجوز به سازمان اداری و استخدامی دادیم و منتظریم این مجوز از سوی سازمان تایید شود.

وی ادامه داد: در حال رایزنی با سازمان اداری و استخدامی هستیم و هنوز تعداد درخواست جذب نیروی انسانی قطعی نشده است و اکنون نمی‌توانیم آن را اعلام کنیم.

حسین بر با اشاره به اینکه پذیرش نیرو در آموزش و پرورش از ۲ طریق شرکت در کنکور سراسری و دوره‌های چهارساله دانشگاه فرهنگیان و دوره‌های یکساله ماده ۲۸ این دانشگاه انجام می‌گیرد، گفت: حالا باید ببینیم مجوز برای جذب از طریق ماده ۲۸ صادر می‌شود یا خیر.

مدیرکل امور اداری و تشکیلاتی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: تا زمانی که مجوز سازمان اداری و اداری نباشد، هیچگونه استخدامی انجام نمی‌شود و بر همین اساس وضعیت آزمون استخدامی جدید آموزش و پرورش هم در انتظار تاییدیه است؛ البته جلساتی با سازمان اداری و استخدامی داشتیم، اما هنوز تاییدیه قطعی نشده است.

انتهای پیام /

اخذ مجوز برای برگزاری آزمون استخدامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیر علی
۱۸:۱۴ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
باسلام .خواهش میکنم خواهش میکنم از شما ها که صدای مارو بشنوید یا بگوش های شنوا برسانید .منی که چند سال از کارشناسی ارشدم هم میگذره چرا تا وقتی جوانم ...هم انگیزه ی کاری قوی دارم .هم نیروی کار کردن دارم ......و هم احتیاج شدید به شغل و درامد دارم چرااااا نباید سر شغل خودم باشم .چرا هیچ نظمی در کار نیست ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۴ ۰۱ بهمن ۱۳۹۷
سلام خواهش مکنم فکری به حال ما حق التدریسیی دهه 60 بکنید سن ما داره بالا میره ما چه گناهی کردیم؟
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۲:۴۰ ۳۰ دی ۱۳۹۷
تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی اموزش و پرورش چی شد؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
تیام
۰۸:۲۰ ۲۹ دی ۱۳۹۷
سلام خواهش میکنم پیام ما رو به گوش مسئولین برسونید
خواهش میکنم در آزمون استخدامی هاتون شرایط ما دهه شصتی ها رو هم در نظر بگیرید بخدا خسته شدیم از بس آزمون استخدامی اومد و از ما دهه شصتی های استفاده نشد
من خودم کارشناسی ارشد دارم اما متاسفانه هنوز کار ندارم و نمیدونم چه کار باید بکنم ؟؟
خواهش میکنم مسئولین به داد ما هم برسند