امام‌ جمعه یزد گفت: دشمن تمام تلاش خود را برای فشار به ملت ایران و انقلاب اسلامی معطوف کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ، آیت‌الله محمدرضا ناصری‌یزدی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد صبح امروز در جمع روحانیون سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به دستاورد‌های انقلاب اسلامی ایران، گفت:در حال حاضر جمهوری اسلامی ایران بهترین شرایط را در جهان در اختیار دارد و ملت ایران در درجه عالی قرار گرفته و ملت ایران باید به این مسئله ببالد.

امام جمعه یزد اظهار داشت: اینکه دنیا نسبت به انقلاب اسلامی ایران حساس است و در طول این ۴۰ سال نقشه‌های متعددی برای مقابله با ایران طرح‌ ریزی می‌کند، به دلیل این است که جمهوری اسلامی ایران از عزت بالایی برخوردار است و آن‌ها این عزت را نمی‌توانند در خود بگنجانند.

نماینده، ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: همه باید نسبت به رفع مشکلات هرچه بیشتر قدم برداریم و در راه خدمت‌رسانی به مردم از هیچ تلاشی فروگذار نباشیم.

امام جمعه یزد با بیان اینکه کشورمان از ظرفیت بسیار بالای نیروی انسانی و متخصصان برخوردار است، افزود:  اگر متولیان اقتصاد و مسئولان تکیه خود را به این ظرفیت‌های عظیم قرار دهند، تمام مشکلات کشور حل خواهد شد.

آیت‌الله  ناصری‌ گفت: چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران اهمیت ویژه‌ای دارد و لذا ضروری است که در این راستا به‌خوبی کار کنیم و نسبت به رفع مشکلات هرچه بیشتر قدم برداریم و در راه خدمت‌رسانی به مردم از هیچ تلاشی فروگذار نباشیم.

هدف دشمنان فشار به ملت ایران و دشمنی با انقلاب اسلامی است

امام جمعه یزد با بیان اینکه اگر کشور ایران عزت نداشت و دارای جایگاهی با منزله ذلت و خواری بود، قطعاً دشمنان با ما کاری نداشتند، گفت: دشمن تمام محاسبات خود را برای فشار به ملت ایران و دشمنی با انقلاب اسلامی معطوف کرده است، چراکه ایران عزتمند و بزرگ است و دشمن این موضوع را برنمی‌تابد.

امام‌ جمعه یزد با تأکید بر اینکه مطمئناً اگر کشورمان ذلیلانه همانند آل سعود عمل می‌کرد، عامل استکبار جهانی محسوب می‌شد و آمریکایی‌ها هم بیش از هر کشوری از ما دفاع می‌کردند، خاطرنشان کرد: اینکه هر رئیس‌جمهور آمریکا که روی کار می‌آید، بایستی برنامه دقیق در ارتباط با ایران ارائه کند، نشان‌دهنده جایگاه و عظمت ایران اسلامی است.

وی ادامه داد: کشور در عرصه کنونی از جهات مختلفی در وضعیت خوبی قرار گرفته است و دشمن در حال جان کندن برای ضربه زدن به انقلاب است و البته در رسیدن به اهداف شوم خود صدماتی هم می‌زند و خیلی موارد جلوی کار ما مانع می‌شود اما ما بایستی بدون توجه به این موانع به‌سوی اهداف پیشرو حرکت کنیم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.