شاگردان مهدی فروردین از بازی با ملوان برد می‌خواهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در هفته ۱۹ رقابت‌های دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم‌های قشقایی شیراز و ملوان بندرانزلی ساعت ۱۴ روز پنج شنبه ۲۷ دی ماه به میزبانی ورزشگاه پارس با هم مسابقه می‌دهند.

قشقایی دور برگشت را خوب آغاز نکرد و با ۲ گل مغلوب مس رفسنجان شد و ملوان بندرانزلی در خانه مقابل خونه به خونه به تساوی بدون گل رسید.

مهدی فروردین سرمربی قشقایی شیراز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت: بازی هفته گذشته را به فراموشی سپردیم و در این هفته بازیکنان تمرینات با نشاطی را پشت سر گذاشتند و تنها به پیروزی دیدار با ملوان فکر می‌کنیم.

وی اضافه کرد: به جایگاه تیم ملوان در جدول نگاه نمی‌کنیم و می‌دانیم که تیم خوبی را در اختیار دارند، ولی با حمایت هواداران، این دیدار خانگی را بسود خود به پایان می‌بریم.

در جدول رده بندی تیم قشقایی شیراز با کسب ۲۲ امتیاز رده هشتم را در اختیار دارد و ملوان بندرانزلی با یازده امتیاز در انتهای جدول ۱۶ تیمی مسابقات دسته یک فوتبال کشور قرار گرفته است.

علی اصغر مومنی و کمک هایش اسماعیل احمدی و دانیال باشنده، دیدار تیم‌های قشقایی شیراز و ملوان بندرانزلی را قضاوت می‌کند.
در بازی رفت تلاش دو تیم برنده نداشت و با تساوی یک-یک پایان یافت که گل قشقایی را محمد مهری و گل ملوان را شهریار مقانلو به ثمر رساند.
انتهای پیام/م

مصاف قشقایی شیراز و ملوان بندر انزلی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار