نشست شورای راهبردی زنان دفاع مقدس در شیراز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ هوشنگ گرامی مدیر کل بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در نشست شورای راهبردی زنان دفاع مقدس با اشاره به اینکه نقش چند منظوره زنان در تربیت فرزندان و تشویق آنان در اعزام به جبهه، پشتیبانی، جمع آوری و بسته بندی کمک‌ها در حوزه امداد رسانی و توجه به مجروحان و خانواده شهداء گفت: با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در خانواده هایمان می‌توانیم بر شبیحخون فرهنگی دشمنان پیروز شویم.

وی تصریح کرد: دفاع مقدس یک الگو است و ما باید از این الگو حداکثر استفاده را در جامعه داشته باشیم به خصوص در مسائل اجتماعی، تربیتی، نمادی از ساده زیستی و وحدت رویه بود که در دفاع مقدس منجر به پیروزی شد.

همچنین ساجده تقی زاده مدیر مشارکت زنان در دفاع مقدس ادامه داد: با بازسازی ارزش‌های ایام دفاع مقدس می‌توان فرهنگ‌های ایثار و هویت سازی دینی را در خانواده‌های ایرانی ترویج داد.

وی با اشاره به راه اندازی کمیته دختران شهداء افزود: نشر ارزش‌های خانواده‌های شهداء باعث ابطال نقشه‌های فریبانه دشمنان می‌شود.

تقی زاده از شورای راهبردی زنان و دفاع دمقدس استان فارس درخواست کرد تا با گفتمان سازی ایثار در کلام بین خانواده‌های شهداء معیار‌های انتخاب همسر، فرهنگ جامعی برای خانه داری و الگو قرار دادن خانواده‌های شهداء در بین خانواده‌ها باشد.
انتهای پیام/ت

برپایی نشست شورای راهبردی زنان دفاع مقدس

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.