سرهنگ حمیدرضا گرامی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان بازدید کرد.

بازدید مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس از باشگاه خبرنگاران

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ گرامی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس از بخش‌های مختلف خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان فارس بازدید و در جریان فعالیت‌های آن قرار گرفت.

در این دیدار که رئیس باشگاه خبرنگاران جوان فارس و خبرنگاران حضور داشتند سرهنگ حمیدرضا گرامی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس با اشاره به اینکه این استان بیش از ۱۴ هزار شهید در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب کرده است، اظهار کرد: فارس جزو استان‌هایی است که در دوران جنگ دو لشکر سپاه داشته است.

وی ادامه داد: در طول ۱۰ ماه گذشته تاکنون ۸۵۰ سوژه شناسایی شده است که نزدیک به ۶۰ سوژه سناریونویسی شده و در مرحله تصویربرداری است.

سرهنگ حمیدرضا گرامی اضافه کرد: در زمینه تاریخ دفاع مقدس ۱۷۰ عنوان پژوهش از گردان ها، تیپ ها، لشکر‌ها مشخص شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس تصریح کرد: تاکنون یک هزار و ۴۰۰ مدخل شناسایی شده و در حوزه جغرافیا، شهدا، اشخاص و مسائل فرهنگی و اجتماعی و کتابی مرجع است.

وی با اشاره به اینکه در زمینه تالیفات سال گذشته ۳۵ عنوان چاپ شده است، افزود: امسال ۴۰ عنوان آماده چاپ است.

سرهنگ حمیدرضا گرامی با اشاره به اینکه معرفی سرداران شهید فارس در دوران دفاع مقدس باید قوی‌تر صورت گیرد، ادامه داد: از جمله این شهدا، شهید جاوید سردار تنگه احد است که به عنوان شهید شاخص راهیان نور کشور انتخاب شده و برنامه ریزی‌هایی در این خصوص صورت گرفته است.

در این دیدار کوروش مسعودمنش رئیس باشگاه خبرنگاران جوان و سرهنگ گرامی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس بر تعامل بیشتر با یکدیگر و معرفی شهدای دوران دفاع مقدس تاکید کردند.

انتهای پیام/چ

حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس در باشگاه خبرنگاران

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.