مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ اهواز از برگزاری کارگاه مدیریت استرس ناحیه ۲ اهواز خبر داد.

 سیروس حسین پور، مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ اهواز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: امور بانوان اداره آموزش و پرورش این ناحیه در جهت توانمندسازی و دانش افزایی بانوان سرپرست خانوار و همکاران ستادی، کارگاه مدیریت استرس را با مدرسی دکتر قربانی برگزار کرد.

وی افزود: باتوجه به اینکه تعداد زیادی ازبیماری ها، تخریب روابط ارزشمند افراد مثل روابط زناشویی، کاهش یادگیری دانش آموزان، شکست در امتحانات و مصاحبه‌های شغلی، افزایش فرسودگی شغلی، کاهش شدید راندمان، خلاقیت و انگیزه در پرسنل سازمان ها، گرایش بسوی موادمخدر، خودکشی و هزاران مشکل اساسی در جامعه امروز ریشه در استرس دارد و این کارگاه با چند مرحله شناخت، تکنیک و درمان اجرا شد.

حسین پور عنوان کرد: جامعه‌ای که استرس در میان افراد آن حداقل باشد، توانمندی‌های افراد جامعه در مسیر سازندگی قرار می‌گیرد و هزینه‌های اضافی برای درمان، بازپروری، زندان کاهش خواهد یافت.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ اهواز گفت: در این کارگاه علاوه بر آموزش مبانی و شناخت کافی افراد از استرس که خود عاملی مهم در کاهش استرس است، تکنیک‌های روز دنیای روانشناسی، پروتکل ۲۰۱۸ سازمان بهداشت جهانی آموزش داده شد و به صورت موردی درمان نیز انجام شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.