جلسه هماهنگی، برنامه ریزی و پشتیبانی دبیرخانه همایش دانش آموزی آموزش و پرورش با موضوع پسماند و مدیریت آن با شهرداری بهبهان برگزار شد.

احمدی، معاون اداری مالی شهرداری بهبهاندر گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: جمعیت زیاد است و در نتیجه میزان تولید زباله در حجم بالا در شهرستان صورت می‌گیرد که مدیریت و ساماندهی پسماند از مهمترین برنامه‌های شهرداری است.

وی همکاری کامل این مجموعه برای برگزاری همایش مهم و آموزشی را اعلام کرد.

احمدی بیان داشت: شهرداری بهبهان با اجرای طرح جدید تفیک زباله از مبداء، اقدامات اولیه مفیدی در راستای توسعه شهری انجام داده است، برگزاری وهمایش آموزشی موجب تحقق اهداف و وظایف حوزه خدمات شهری شهرداری خواهد بود.

بخرد، مسئول دبیرخانه اولین همایش دانش آموزی "پسماند و مدیریت آن" از آموزش و پرورش بهبهان با بیان اینکه دانش آموزان مهمترین و اثر بخش‌ترین قشر پیام رسان و ترویج دهنده فرهنگ و آموزش در جامعه و خانواده هستند، لزوم حمایت و پشتیبانی این همایش را برای اثر گذاری نتیجه بخش یادآور شد.

وی نگاه ویژه جهان امروز به پسماند و راه‌های درآمدزایی از آن را قابل تامل دانست و برگزاری این همایش دانش آموزی را راهی برای اشاعه فرهنگ حفاظت از محیط زیست و پاکسازی زمین از زباله برای داشتن محیطی سالم و پاک توسط نسل نو و هدیه آن به نسل آینده عنوان کرد.

گفتنی است؛ در پایان جلسه هماهنگی و پشتیبانی دبیرخانه همایش دانش آموزی "پسماند و مدیریت آن"، مسئولین ناحیه ۱ و ۲ شهرداری بهبهان، نمایندگان شرکت راهیابان فردا، طرح تنظیف و شرکت بازیافت سبز شیراز، طرح تفیک زباله از مبداء با بیان نظرات و پیشنهادات خود اعلام مشارکت خود در برگزاری همایش را اظهار کردند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.