رئیس اداره حفاظت محیط زیست مسجدسلیمان آموزش و ارتقاء فرهنگ شهروندان را اولین گام و اساسی‌ترین اقدام در ایجاد مدیریت پسماند دانست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، وحید شالویي، رئيس اداره حفاظت محيط زيست مسجدسليمان گفت: برگزاري دوره آموزشي مديريت پسماند به همت شبكه بهداشت و درمان مسجدسليمان و با همكاري شهرداری و اداره محيط زيست جهت پرسنل واحد خدمات شهرداری شهرستان مسجدسليمان برگزار گرديد.

 وی بیان داشت: موضوعاتي مختلفي از جمله آشنايي با محيط زيست و بزرگ ترين چالش ها و مشكلات آن، اهميت و ارزش حفاظت از محيط زيست ، آشنايي با پسماند و انواع آن ها ، مديريت اصولي پسماند از توليد تا دفع ، بررسي مشكلات شهرداري در اين زمينه و كاستي هاي اجرايي ، ارگونومي كار ، عوامل بيولوژيكي ، فيزيكي و شيميايي پرسنل شهرداري ، سرمازدگي و گرمازدگي، حفاظت فردي ، انواع بيماري هاي حاصله از پسماندها ، رعايت الزامات بهداشت فردي و... توسط كارشناسان محيط زيست و بهداشت به شركت كنندگان آموزش داده شد.

رئيس اداره حفاظت محيط زيست مسجدسليمان افزود: حفاظت از محيط زيست وظيفه يكايك مردم و مسئولين است چرا كه انسان سالم در محيط سالم پرورش مي يابد و در تلاش هستيم با برگزاري اين چنين دوره هاي آموزشي ، در حفظ طبيعت و شادابي آن سهمي داشته باشيم.

انتهای پیام/م

برگزاري دوره آموزشی مديريت پسماند در مسجدسليمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.