جلسه هماهنگی برگزاری کلاس های کنکور سراسری در فرمانداری شهرستان دشت آزادگان برگزار شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جلسه هماهنگی برگزاری کلاس های کنکور سراسری در شهرستان دشت آزادگان به ریاست زاهد فردوس پناه، معاون فرماندار و دیگر مسئولان دستگاه های اجرایی شهرستان در محل این فرمانداری برگزار شد.

برگزاری جلسه هماهنگی برگزاری کلاس‌های کنکور در دشت آزادگان

در این جلسه زاهد فردوس پناه، معاون فرماندار دشت آزادگان با اشاره به اهمیت برنامه ریزی مناسب برای برگزاری کلاس های کنکور سراسری گفت: کنکور یک رقابت علمی خیلی مهم است و سرنوشت دانش آموزان را بعد از سال ها تلاش و کوشش رقم می زند که می بایست همه دستگاه های اجرایی و خصوصا آموزش و پرورش گام های اساسی در این زمینه بردارد و سعی شود در تمامی رشته ها استفاده حداکثری از این کلاس ها شود.

وی افزود: برگزاری کلاس های آزمون سراسری می تواند نقش تاثیر گذاری در قبولی دانش آموزان در کنکور داشته باشد و باید در محیطی سرشار از آرامش و با امکانات خوب آموزشی این کلاس ها برگزار گردد که ان شاء الله شاهد به ثمر رسیدن تلاش های دانش آموزان این شهرستان باشیم.

برگزاری جلسه هماهنگی برگزاری کلاس‌های کنکور در دشت آزادگان

زاهد فردوس پناه بیان داشت: باید برنامه هایی برای اولیاء در زمینه آموزشی و برنامه ریزی ارتباط با فرزندان و همچنین فعال سازی ۲ محور برنامه ریزی و نظارت مستمر در کلیه مدارس در نظر گرفته شود و ایجاد فضای ارتباطی در اردو و یا سخنرانی و یا کلاس هایی که با حضور افراد موفق در شهرستان اهمیت ویژه ای دارد.

معاون فرماندار دشت آزادگان تاکید کرد: تسلط داشتن مدرسان و سایر دست اندرکاران برگزاری این کلاس ها و همچنین استفاده از اساتید بومی و تقویت اعتماد بنفس در دانش آموزان از اهمیت خاصی برخوردار است و باید مسئولان این مهم را مدنظر داشته باشند.

انتهای پیام/گ

برگزاری کلاس کنکور

برچسب ها: فرمانداری ، کنکور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.