هفته ناکامی نمایندگان فارس در لیگ دسته یک فوتسال با سقوط صدرا به دسته ۲ فوتسال تکمیل شد.

شکست نمایندگان فارس در دسته یک فوتسالبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در هفته پانزدهم لیگ دسته یک فوتسال مردان باشگاه‌های کشور، تیم شاهد شیراز مقابل میزبانش رعد پدافند اصفهان کاری از پیش نبرد و ۴-۲ نتیجه را واگذار کرد.

مهدی حقیقی زننده ۲ گل شاهد شیراز بود و محمد رضا احمدی ۳ گل و سعادت براتی گلزنان نماینده اصفهان بودند.

فقیه سرپرست تیم شاهد پی از این دیدار در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت: مسابقه نزدیک و پرفشاری بود و گرفتن ۳ امتیاز برای ما مهم بود، ولی متاسفانه نتوانستیم به این مهم دست یابیم.

وی افزود: حال باید در هفته پایانی به فکر برد مقابل سفیر گفتمان باشیم و امیدوار باشیم رعد پدافند نتیجه نگیرد تا لیگ دسته یک باقی بمانیم.

در دیگر بازی گروه دوم این رقابت‌ها مقاومت عباس نژاد اقلید ۵-۳ مغلوب میزبانش شهرداری قزوین شد.

در جدول رده بندی گروه دوم لیگ دستت یک فوتسال کشور، مقاومت عباس نژاد اقلید و شاهد شیراز هر دو با ۱۲ امتیاز و بر حسب تفاضل گل در مکان‌های هفتم و هشتم قرار گرفتند و خطر سقوط به دسته پایینتر را بشدت احساس می‌کنند.

تیم صدرا شیراز هم در گروه نخست با نتیجه پرگل ۶-۴ مغلوب میهمان خود هبلکس رضوی مشهد شد و در فاصله سه هفته تا پایان رقابت‌ها، به رقابت‌های دسته ۲ سقوط کرد.

نماینده با تنها ۳ امتیاز پس از گذشت ۱۵ هفته، در انتهای جدول گروه نخست قرار گرفت.

در هفته ۱۶ لیگ دسته یک فوتسال مردان باشگاه‌های کشور، صدرا شیراز با پاس ناجا البرز، شاهد شیراز با سفیر گفتمان تهران و مقاومت عباس نژاد اقلید با ایرالکو اراک رقابت می‌کنند.
انتهای پیام/م

شکست هر سه نماینده فارس در دسته یک فوتسال کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار