شاهد شیراز و مقاومت عباس نژاد اقلید آخرین شانس‌های خود را برای بقا در دسته یک فوتسال امتحان می‌کنند.

نمایندگان فارس در پی کسب امتیاز از خانه حریفانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در هفته پانزدهم لیگ دسته یک فوتسال مردان باشگاه‌های کشور، تیم شاهد شیراز از ساعت ۱۵ روز جمعه ۱۴ دی ماه در خانه رعد پدافند اصفهان به میدان می‌رود.

شاهد با ۱۲ امتیاز و رعد پدافند با ۱۰ امتیاز در مکان‌های هفتم و هشتم جدول رده بندی گروه دوم رقابت‌ها قرار گرفتند و کسب ۳ امتیاز می‌تواند باعث شود از خطر سقوط به دسته پایینتر رهایی یابند.

فقیه سرپرست تیم شاهد شیراز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت: خوب قطعا همه بازیکنان و اعضای کادرفنی می‌دانند این بازی برای ما حکم بقا در لیگ دسته یک را دارد و تمام تمرینات هم بر اساس نقاط ضعف و قوا تیم رعد پدافند اصفهان برنامه ریزی شده است.

وی اضافه کرد: انگیزه خوبی برای این مسابقه داریم و انشاالله با دعای خیر هواداران دست پر از اصفهان باز می‌گردیم.

علیرضا قربانی از خوزستان و مهدی صفایی از کهگیلویه و بویر احمد این دیدار را قضاوت می‌کنند.

دیگر نماینده فارس مقاومت عباس نژاد اقلید نیز که با ۱۲ امتیاز و تفاضل گل بهتر در رده ششم جدول رده بندی گروه دوم قرار دارد باید میهمان شهرداری قزوین باشد و اگر نتیجه را واگذار کند حتی ممکن است در سراسیبی سقوط قرار گیرد.

در گروه نخست صدرا شیراز هم که از هم اکنون یکی از کاندیدا‌های سقوط به دسته ۲ فوتسال کشور بحساب می‌آید، ساعت ۱۵ روز جمعه از هبلکس خراسان رضوی پذیرایی خواهد کرد.

صدرا شیراز با ۳ امتیاز در مکان نهم جدول گروه نخست دسته یک فوتسال کشور قرار گرفته و تنها در صورتی می‌تواند برای بقا امیدوار باشد که از مسابقات باقیمانده، تمامی امتیازات را کسب کند و هبلکس خراسان رضوی و الماس شهر قم تا هفته پایانی امتیازی بدست نیاورند که این امر کمی بعید به نظر می‌رسد.

لیگ دسته یک فوتسال مردان باشگاه‌های کشور با حضور ۱۷ تیم در دو گروه هشت و ۹ تیمی برگزار می‌شود.
انتهای پیام/م

تیم های لیگ یکی فوتسال فارس در اندیشه برد ایستگاه پانزدهم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار