معاون فنی و عمرانی شهرداری قم از بهره داری از باغ پرندگان قم در تابستان سال آینده خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،قاری قرآن، معاون فنی و عمرانی شهرداری قم در جلسه مشترک اعضای کمیسیون امور زیربنایی شورای اسلامی شهر قم با معاون فنی و عمرانی شهرداری قم  بابیان این که عملیات ساختمانی فاز نخست باغ پرندگان به پایان رسیده است،اظهار کرد: مناقصه فاز دوم آن هم اجرا و برنده آن مشخص شد، بقیه مراحل احداث باغ پرندگان قم تا تابستان سال آینده به اتمام می‌رسد.

وی با اشاره به برنامه آتی شهرداری اظهار کرد: شهرداری قم نهضت پارکینگ سازی را در دستور کار دارد تا ایجاد پارکینگ به اندازه کافی در شهر قم را شاهد باشیم.

قاری قرآن  ادامه داد: سعی کردیم با وجود مشکلات، آهنگ اجرای پروژه‌های عمرانی در شهر قم متوقف نشود، میدان ولی عصر(عج) مشکلی به لحاظ مهندسی ندارد، بعید به نظر می‌رسد که این پروژه تا پایان سال به بهره برداری برسد، البته سعی می‌کنیم که تا شب عید، روگذر این میدان آماده شود.

 معاون فنی و عمرانی شهرداری قم افزود: رمپ‌های پل قدس تا هفته آینده برای آسفالت آماده می‌شود، این پروژه تا شب عید تمام خواهد شد.

 قاری قرآن با اشاره به تقاطع امینی بیات اظهار کرد: نقشه‌های این تقاطع آماده شده است، ولی برای اجرای آن نیاز به آماده سازی وجود دارد و پیش از آماده سازی امکان اجرای آن وجود ندارد.

 وی خاطرنشان کرد: آسفالت در مناطق مختلف شهر قم به صورت سیستماتیک انجام می‌شود، مشکلی در زمینه اجرای طرح‌های عمرانی در شهر نداریم و مشکلات در این زمینه در بحث بودجه و تملک است.

انتهای پیام/ش

آخرین روند ساخت باغ پرندگان قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار