مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان از اجرای بیش از ۵ میلیون نفر ساعت آموزش مهارتی پایه و تخصصی در کارگاه‌های مجهز فنی و حرفه‌ای در بخش دولتی استان در ۹ ماهه سال ۱۳۹۷ خبر داد.

عبدالنبی سواعدی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: در ۳۸ مرکز ثابت دولتی با بیش از ۳۰۰ کارگاه آموزشی ۵ میلیون ۹۶۳ هزار و ۲۸۰ نفر ساعت از جوانان استان در حرفه‌های مختلف، آموزش مهارتی را بصورت رایگان فرا گرفتند.

وی تصریح کرد: این آموزش‌ها با هدف تامین نیروی کار متخصص بازار کار و ارتقاء مهارت شاغلین در حوزه علمی، فناوری و صنایع طراحی و اجرا می‌شود.

سواعدی بیان داشت: تربیت نیروی کارآمد و ماهر موجبات حضور در عرصه‌های کار و تولید و تبدیل طبیعی به سرمایه ملی را فراهم می‌کند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان افزود: آموزش‌های ارایه شده بخش دولتی شامل مراکز ثابت دولتی، سیار شهری، زندان، پادگان، مناطق روستایی، جوار کارخانجات، عشایر، جوار دانشگاه و مراکز ASD، صنعت ساختمان و سایر تفاهم نامه‌های منعقده است.

این مقام مسئول اذعان داشت: اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان خوزستان با بهره گیری از ظرفیت‌های موجود در بخش‌های دولتی و غیردولتی متناسب با کار و تولید نقش اساسی در کارآمدی سرمایه انسانی، حفظ و حمایت از نخبگان مهارتی و ترویج فرهنگ کارآفرینی را ایفا می‌نماید.

وی اظهار کرد: آموزش‌های مهارتی توسط کادر مجرب آموزشی و با تجهیزات نوین و در قالب استاندارد‌های بین المللی اجرا تا بسترلازم را برای رسیدن به اهداف سازمان و ایجاد زمینه اشتغال فراهم شود.

انتهای پیام/گ

برگزاری دوره های آموزشی مهارت

برچسب ها: مهارت ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.