سرپرست فرمانداری شهرستان حمیدیه در جلسه کارگروه اشتغال بر استفاده از ظرفیت و پتانسیل های داخلی شهرستان برای حل مشکل اشتغال تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، شاهین هاشمی، سرپرست فرمانداری حمیدیه در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان که با حضور مدیر کل فنی و حرفه ای خوزستان و دیگر مسئولان استانی و شهرستان برگزار گردید بر استفاده از ظرفیت و پتانسیل های داخلی شهرستان برای حل مشکل اشتغال تاکید کرد و خواستار احداث احداث مرکز فنی حرفه ای در این شهرستان شد.

سرپرست فرمانداری حمیدیه در این جلسه ضمن تبیین اهمیت موضوع اشتغال و برنامه ها و دستور العمل های ابلاغی دولت در راستای ایجاد و افزایش فرصت های سرمایه گذاری و شغلی در سطح شهرستان، بر جذب و معرفی افراد جهت دریافت تسهیلات اشتغال زایی باقی مانده تاکید نمودند.

وی افزود: ارائه برنامه های کلی و همچنین ایجاد فرصت های شغلی جدید از مهمترین وظایف کارگروه به شمار می رود که این امر با دلسوزی و برنامه ریزی و نظارت مستمر بر فعالیت ها و تلاش شبانه روزی محقق خواهد شد.

هاشمی درادامه ضمن تاکید بر حمایت از تولیدات داخلی بر جذب سرمایه گذار به این شهرستان اشاره کرد وگفت: همه مدیران بر لزوم حمایت و پشتیبانی از تولیدات بومی و داخلی شهرستان و همچنین معرفی سرمایه گذاران در شهرستان با توجه به پتانسیل ها وظرفیت های موجود تلاش کنند.

رئیس شورای اشتغال حمیدیه در پایان ، به پتانسیل ها و ظرفیت های بالقوه شهرستان حمیدیه اشاره کرد و خواستار احداث مرکز فنی حرفه ای در این شهرستان شد.

انتهای پیام/گ

بررسی مشکلات اشتغال در حمیدیه

برچسب ها: فرمانداری ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.