به گزارش
گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، فتح اله حقیقی
استاندار زنجان در جلسه بررسی و تعیین برند شهری زنجان، به سابقه تاریخی و ظرفیتهای بالای استان زنجان در حوزههای مختلف اشاره کرد و گفت: برندسازی باید قالب عملیاتی به خود بگیرد و با آینده نگری و برنامه ریزی، برندها و المانهای شهری مناسبی در زنجان طراحی و نصب شود.
وی با تاکید بر ضرورت اجرای پروژههای دارای اولویت در استان زنجان، خاطر نشان کرد: باید با اولویت بندی پروژه ها، از هدر رفتن منابع و سرمایههای محدود جلوگیری شود و مواردی که برای استان کارکرد بیشتری دارد اجرا شوند.
نماینده عالی دولت در استان، ادامه داد: ۳۹ پروژه مهم و دارای اولویت برای استان زنجان تعریف شده که در تلاش برای اتمام و بهره برداری از آنها هستیم تا تحول اساسی در توسعه استان ایجاد شود.
استاندار زنجان در ادامه به ظرفیتهای مهم بخش خدمات به ویژه
حوزه گردشگری در زنجان اشاره کرد و گفت: باید بر توسعه بخش خدمات به ویژه بخش گردشگری در استان زنجان توجه ویژهای داشته باشیم.
مقام عالی اجرایی استان، از تهیه و راه اندازی ۱۰ اتوبوس گردشگری در زنجان جهت معرفی جاذبههای ویژه استان به گردشگران داخلی و خارجی خبر داد و افزود: با اجرای طرحهای جدید میتوان سهم بالای حوزه گردشگری در اشتغال و اقتصاد استان را احصاء نمود.
وی با بیان اینکه، تکمیل و راه اندازی شهرک برق و آی تی بدلیل تولید حدود ۷۰ درصد از لوازم برقی صنعتی و سنگین کشور در استان زنجان اهمیت بالایی دارد، ادامه داد: باید با اجرای طرحهای عملیاتی، دستاوردهای پژوهشی استان را به سمت رقابتهای اقتصادی و تولید ثروت در جامعه سوق دهیم.
انتهای پیام/ن
ضرورت اجرای طرح برندسازی شهری در زنجان