استاندار زنجان با بیان اینکه همه آحاد جامعه مکلف اند در زمینه ارتقاء وحدت و حفظ انسجام ملی گام بردارند گفت: باید دستاورد‌های عظیم چهل ساله انقلاب به جوانان و نسل جدید بازگو شود.

باید دستاورد‌های عظیم چهل ساله انقلاب به جوانان و نسل جدید بازگو شودبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، فتح اله حقیقی استاندار زنجان در نشست هم اندیشی هیئت‌های مذهبی و کانون‌های فرهنگی و دینی استان، اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراتر از احزاب و گروه‌ها دانست و گفت: حفظ وحدت به دور از نگرش‌های صرفا سیاسی و حزبی، به معنای عدم انتقاد و بیان نکردن ضعف‌ها نیست بلکه انتظار می‌رود در کنار انتقادات، راهکار‌های مناسب نیز عرضه شود.

وی با بیان اینکه حضور پرشکوه مردم استان در مراسم گرامیداشت آیت الله هاشمی شاهرودی می‌تواند به نمادی از وحدت در استان زنجان مبدل شود افزود: با حضور پرصلابت همه آحاد مردم در برنامه‌های مختلف ملی و مذهبی، می‌توان به ارتقاء وحدت و اتحاد در مقابل دشمنان پرداخت.

مقام عالی اجرایی استان، با توجه به قرارگیری در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکید کرد: باید دستاورد‌های عظیم چهل ساله انقلاب به جوانان و نسل جدید بازگو شود.

استاندار زنجان همچنین با اشاره به پتانسسیل‌های فراوان و سابقه تاریخی طولانی استان زنجان، طراحی و نصب اِلمان مناسبی برای معرفی استان را خواستار شد و تصریح کرد: باید استان زنجان از معبر به مقصد مسافرین و گردشگران تبدیل شود و با فرهنگسازی و بهبود وضعیت شهری، رونق تازه‌ای به مناطق مختلف استان بخشید.

نماینده عالی دولت در استان ادامه داد: ۳۹ پروژه مهم عمرانی نیز از مجموع تمامی پروژه‌های استان، انتخاب و برنامه ریزی شده است که به اتمام برسد.

وی با اشاره به اینکه استان زنجان سومین استان امن کشور است، حفظ این جایگاه را مستلزم اقدامات و برنامه ریزی‌های مختلف دانست و گفت: برای پایداری این وضعیت باید هم آسیب‌های زودگذر کنترل شود و هم برنامه ریزی بلند مدت صورت گیرد.

استاندار زنجان هیئت‌های مذهبی، مبلغین، مادحین و فعالان فرهنگی را از سرمایه‌های اجتماعی و ثروت‌های استان توصیف و خاطر نشان کرد: باید ضمن رفع مشکلات این قشر، با تشکیل گروه‌های کاری و اتاق فکر، از نظرات و راهبرد‌های اجتماعی آنان استفاده بیشتری نمود.
 
انتهای پیام/ن
 

نشست مشترک هیأت‌های مذهبی استان زنجان با استاندار 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.