شرکت ژاپنی سوبارو برنامه دارد تا به خواسته طرفداران خود پاسخ مثبت دهد و مدل S209 WRX STI را در آمریکای شمالی عرضه کند.

مدل محبوب سوبارو WRX STI به بازار بازمی‌گرددبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نظر می‌رسد شرکت ژاپنی Subaru می‌خواهد به خواسته طرفداران آمریکایی خود مبنی بر بازگرداندن مدل محبوب WRX STI به آمریکا جامع عمل بپوشاند. اخیرا تیزری از سوبارو در آمریکا منتشر شده که نشان می‌دهد S209 WRX STI در پیست بین‌المللی ویرجینیا در حال گشت‌وگذار است، عنوان ویدئو "با عشق از ژاپن" نام دارد. البته نام مدل خودرو در تیزر نیامده، اما ما دلایلی داریم که این خودرو را مدل پیش‌بینی شده S209 بنامیم.

اول آن که خودرو استتار شده تا مدل اصلی آن لو نرود، ثانیا متنی که سوبارو با این ویدئو منتشر کرده در خور توجه است: "چیزی ویژه از طرف Subaru Tecnica International (یا STI تیم مخصوص سوبارو در انگلستان که وظیفه ساخت و تجهیز اتومبیل‌های مسابقه‌ای این شرکت را برای مسابقات بین‌المللی به عهده دارد.) برای اولین بار به آمریکا می‌آید. ۱۴ ژانویه ۲۰۱۹، نمایشگاه بین‌المللی خودرو شمال آمریکا ... " طبق این پیام و استتار خودرو احتمالا این مدل، همان مدل مورد انتظار S209 است که در ادامه مدل‌های S206، S207، S208 ساخته شده و قرار است در ۱۴ ژانویه رونمایی شود.

از آن جایی که STI هرگز مدل‌های S207 و S208 را در آمریکا عرضه نکرد، احتمالا S209 کاندیدای قوی برای بازگردانی مدل WRX STI به آمریکا است. همچنین به عنوان آخرین دلیل به گزارشی رجوع می‌کنیم که اخیرا ثبت شده و نشان می‌دهد سوبارو به دنبال نام تجاری S209 در آمریکا بوده است.

اما کمی به خود خودرو نشان داده شده بپردازیم، بال‌های بزرگ عقب و کیت بدنه به نوع خاص RA شباهت دارد. طراحی جلو تا جایی که مشخص است جذاب‌تر از عقب خودرو است. سپر با ورودی‌های هوا و بال‌های کناری به همراه دریچه هود بزرگ روی کاپوت از ویژگی‌های اصلی ظاهر این خودرو هستند. همچنین اگزوز نسبت به مدل قبلی بزرگ‌تر شده و نشان از یک موتور قدرتمند دارد.

درباره موتور این خودرو باید گفت که مشخصات فنی این مدل اعلام نشده، اما از آن جایی که WRX STI نوع RA با موتور توربوشارژ ۲.۵ لیتری به همراه چهار سیلندر تخت و ۳۱۰ اسب بخار قدرت عرضه شده و مدل S208 با موتور ۲.۰ لیتری ۳۲۵ اسب بخار قدرت، تولید شده، صرف نظر از این که در S209 از کدام موتور استفاده خواهد شد، قدرت حداقل ۳۲۵ اسب بخار برای این مدل قابل پیش‌بینی است.

حال باید دید تا ۱۴ ژانویه این خودرو با چه نام و مشخصاتی معرفی می‌شود. در ادامه تصاویر مربوط به این اتومبیل را مشاهده می‌کنید:

مدل محبوب سوبارو WRX STI به بازار بازمی‌گردد

مدل محبوب سوبارو WRX STI به بازار بازمی‌گردد

مدل محبوب سوبارو WRX STI به بازار بازمی‌گردد

مدل محبوب سوبارو WRX STI به بازار بازمی‌گردد


بیشتر بخوانید: شرکت‌های بزرگ تولیدکننده موبایل به دنبال معرفی فناوری 5G طی دو ماه آینده


انتهای پیام/

مدل محبوب سوبارو WRX STI

برچسب ها: فناوری ، اتومبیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار