دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت گفت : دستگاه قضایی از اجرای پروژه های اقتصادی که باعث توسعه و عمران منطقه می شود با تمام توان حمایت می کند.

حمایت دستگاه قضایی از اجرای پروژه های اقتصادیبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ حسین سلامی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت در دیدار با مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جیرفت گفت : با توجه به اینکه دلالان و واسطه ها سالانه خسارت مالی زیادی به کشاورزان وارد می کنند با تاسیس پارک لجستیک محصولات کشاورزی در سطح شهرستان جیرفت دست واسطه ها و دلالان خرید محصولات کشاورزی کوتاه می گرد‌د و دستگاه قضایی از این پروژه حمایت خواهد کرد.

وی افزود : با راه اندازی این پارک ها در نقاط مورد نظر علاوه بر اشتغال زایی ، بازار محصولات کشاورزی منطقه سرو سامان می گیرد که این خود باعث توسعه اقتصادی و اجتماعی منطقه جنوب کرمان خواهد شد

 پارک لجستیک کشاورزی مرکز لجستیکی است که بر فعالیت‌هایی در حوزه تجمیع، انبار داری، نگهداری، توزیع و خدمات ارزش افزوده محصولات کشاورزی تمرکز دارد.

این پارک در 3 منطقه کریم آباد ، کنار صندل و کارخانه سنوس جاده جیرفت –کهنوج تعیین شده است که در منطقه کریم آباد راه اندازی شده است و در دو منطقه دیگر نیازمند همکاری سرمایه گذار هستیم.


انتهای پیام/س

 

اجرای پروژه های اقتصادی باعث توسعه و عمران منطقه می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار