معاون فرهنگی دادگستری استان کرمان گفت : با حضور بیش از هزار نفر از کارکنان قضایی و اداری ، دوره ی آموزشی اخلاق حرفه ای به مدت 2 روز در دادگستری استان کرمان برگزار شد.

برگزاری دوره آموزشی اخلاق حرفه ای در دادگستری استان کرمانبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ حجت الاسلام والمسلمین عباس اسدی معاون فرهنگی دادگستری استان کرمان گفت : با حضور بیش از هزار نفر از کارکنان قضایی و اداری ، دوره ی آموزشی اخلاق حرفه ای به مدت 2 روز در دادگستری استان کرمان برگزار شد.

وی افزود: هدف از برگزاری این دوره ارتقاء سطح کیفی امور اداری و سازمانی ، ارتقاء روابط سالم شغلی کارکنان با یکدیگر و با ارباب رجوع ، افزایش همدلی در پیگیری اهداف سازمانی همراه با رعایت سلسله مراتب اداری و ایجاد تصویری سالم از محیط کار و تبیین این موضوع که شأن اداره و سازمان بستگی به تلاش و حفظ امنیت کارکنان آن سازمان می باشد.

وی افزود : برگزاری این دوره ها سبب بالا رفتن سطح بهره‌وری اداره و سازمان می شود و زمینه موفقیت در رسیدن به اهداف و نیز محبوبیت سازمان و کارکنان آن در جامعه را فراهم می کند.

این مقام قضایی گفت : مدرس این دوره  فرامرز قرا ملکی ، عضو هیئت علمی و استاد دانشگاه تهران بود که مورد استقبال کارکنان اداری و قضایی قرار گرفت همچنین با حضور دکتر جان قلی نیز همزمان ۴ کارگاه آموزشی هریک به مدت ۹۰ دقیقه برای کارکنان شوراهای حل اختلاف شهر کرمان برگزار شد.


انتهای پیام/س

 

حضور بیش از هزار نفر از کارکنان قضایی و اداری در دوره ی آموزشی اخلاق حرفه ای

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار