مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قروه در حالی برگزار شد که از مشکلات مرتبط به پزشکان تا بیمارستان شهید بهشتی و یکسری موانع موجود سخن به میان آمد.

مدیر جدید شبکه بهداشت و درمان قروه معرفی شدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، شامگاه یکشنبه مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قروه در سالن اجتماعات آموزشگاه بهورزی بیمارستان شهید بهشتی قروه برگزار شد.

در این مراسم «امید محمدی» از سمت خود تودیع و «هوشنگ پیرفلاح» به عنوان مدیر جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان قروه معرفی شد.

مدیر قبلی شبکه بهداشت قروه که ۱۸ ماه مدیریت حوزه بهداشت و درمان شهرستان را بر عهده داشت در این مراسم از مشکلات پیش رو در این زمینه گفت. امید محمدی اصلی‌ترین مشکل در حوزه بهداشت و درمان قروه را قدیم ساخت بودن بیمارستان شهید بهشتی دانست و اظهار داشت: سالانه ۴۰۰ تا ۶۰۰ میلیون تومان هزینه نگهداری بیمارستان می‌شود و این نشان دهنده فرسوده بودن این مکان درمانی است.

به گفته وی اگر امروز به فکر بیمارستان جدید در شهرستان نباشیم در آینده‌ای نه چندان دور با بحرانی جدی روبرو خواهیم شد که غیرقابل جبران است.

محمدی از انجام ۱۵۰ هزار ویزیت با ۱۴۰ تخت فعال در بیمارستان خبر داد و افزود: تمامی معضلات پشتیبانی در بیمارستان تجهیز و رفع شد و برای نخستین بار هم اورژانس هوایی برای بیماران حیاتی راه اندازی شد.

وی در ادامه به یکسری حاشیه‌ها و مسایلی که مانع رشد در کار هستند اشاره کرد و گفت: ریشه تمامی نارضایتی مردم از خدمات بهداشتی و درمانی در شهرستان از جای دیگری است و باید این مهم آسیب شناسی و رفع شود.

مطابق بیانات محمدی هرچقدر خدمات بیشتر می‌شود حجم مراجعه کننده هم بالا می‌رود و اینجا باز هم شکایات ادامه دارد و بنابراین جابجایی و اضافه کردن پرسنل راه چاره نیست و درد از جای دیگری است.

وی همچنین خطاب به مسئولان تأکید کرد که شاید همه ما ریشه مشکلات را می‌دانیم، اما جرئت بیان و یا دخالت را نداریم.

محمدی در ادامه گریزی داشت به مشکلات پزشکان شهرستان و تصریح کرد: طرح ماندگاری پزشکان نوعی پزشک ستیزی است و این برای منطقه خوب نیست.

وی همچنین پرداخت مالیات‌های سنگین و عوارض شهرداری بالا را از دیگر معضلات جامعه پزشکی در شهرستان دانست و گفت: تمامی این مشکلات در حالی است که همکاران ما در شهر‌های دیگر با چنین مسایلی روبرو نبوده و همین باعث فرار پزشکان از قروه می‌شود.

محمدی که بعد از استعفای خود از چهار ماه پیش مسئولیت شبکه بهداشت را به دیگری سپرد خواستار رفع موانع موجود برای حضور آرامبخش پزشکان در شهرستان قروه شد.

انتهای پیام/ز

تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان در شهرستان قروه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار