نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی از آغاز عملیات اجرایی پروژه بیمارستان سی‌سخت در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ،  غلام‌محمد زارعی در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد که با حضور وزیر بهداشت برگزار شد با بیان اینکه بیمارستان 294 تختخوابی یاسوج از مهم‌ترین پروژه‌هایی است که تاکنون در این استان اجرا شده است، اظهار داشت: اگرچه این پروژه 11 سال طول کشید اما تا سال 92 کمتر از 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشت و در سال‌های اخیر عملیات اجرایی 70 درصد باقیمانده انجام و تکمیل شد.

وی افزود: با افتتاح این بیمارستان حدود 300 میلیارد تومان پروژه آموزشی و درمانی به بهره‌برداری رسیده که 100 میلیارد تومان آن مربوط به تجهیزات بوده است.

 نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: بزرگ‌ترین پلی‌کلینیک استان در یاسوج و مرکز ناباروری این شهر هم آماده افتتاح هستند و در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به بهره‌برداری می‌رسند.

زارعی عنوان کرد: برای افق آینده شهر یاسوج هم در حال پیگیری برای احداث یک بیمارستان 400 تختخوابی هستیم که امیدواریم شرایط سختی که برای احداث پروژه بیمارستان 294 تختخوابی داشتیم در مورد این پروژه نداشته باشیم.

وی از آغاز عملیات اجرایی پروژه بیمارستان سی‌سخت در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: امیدواریم با اجرای این پروژه‌ها این استان بتواند از بن بست نگران‌کننده و کمبودهایی که در حوزه درمان داشت نجات پیدا کند.

انتهای پیام/غ

بزرگ‌ترین پلی‌کلینیک استان در یاسوج و مرکز ناباروری این شهر هم آماده افتتاح هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.