معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: از ابتدای امسال تاکنون هشت بیمارستان در سطح کشور افتتاح شد و ۶ بیمارستان دیگر نیز آماده افتتاح است.

۸ بیمارستان در کشور افتتاح شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، محمد جعفر علیزاده معاون وزیر راه و شهرسازی ظهر امروز در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد که با حضور وزیر بهداشت برگزار شد، گفت: بیمارستان 294 تختخوابی شهر یاسوج هشتمین بیمارستانی است که از ابتدای امسال تاکنون افتتاح کرده‌ایم که با افتتاح این بیمارستان‌ها بیش از 1200 تخت به تخت‌های بیمارستانی کشور افزوده شده است.

وی با بیان اینکه هزینه‌های احداث این پروژه‌ها حدود 400 میلیارد تومان بوده است، افزود: 6 بیمارستان دیگر در سطح کشور تجهیز شده و آماده افتتاح است که متناسب با برنامه و وقت وزارت بهداشت افتتاح می‌شوند.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: سه بیمارستان در استان کهگیلویه و بویراحمد در دست افتتاح داشتیم که دو بیمارستان امروز افتتاح خواهد شد.

علیزاده عنوان کرد: در بیمارستان 294 تختخوابی یاسوج خدمات ویژه‌ای ارائه می‌شود از جمله اینکه 57 تخت مراقبت‌های ویژه این بیمارستان می‌تواند در مواقع خاص یک مرکز تروما باشد.

وی با اشاره به اینکه بیمارستان باشت در کمتر از سه سال احداث شد، گفت: بیمارستان 142 تختخوابی گچساران هم‌اکنون 84 درصد پیشرفت دارد و به زودی عملیات تجهیز آن آغاز می‌شود.

انتهای پیام/غ

افتتاح بیمارستان در یاسوج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.