نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه خواستار رسیدگی دستگاه قضایی، اداره اطلاعات و اطلاعات سپاه استان به واگذاری سه سیلوی استان با ۱۰۰ میلیارد تومان زیرقیمت به بخش خصوصی شد.

دستگاه قضایی، اداره اطلاعات موظف به رسیدگی قاطعانه به واگذاری سیلوها هستندبه گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، آیت الله مصطفی علما نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت:سه سیلوی کرمانشاه، کنگاور و سنقر ۱۴۰ تا ۱۵۰ میلیارد تومان قیمت خورده اند در حالی که به قیمت ۳۰ تا ۴۰ میلیارد تومان در حال واگذاری به بخش خصوصی هستند و این یعنی بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان زیر قیمت.

نماینده، ولی فقیه در استان کرمانشاه تاکید کرد: این نوع واگذاری یعنی چوب حراج زدن به بیت المال و سرمایه ۲ میلیون نفر جمعیت استان کرمانشاه  دستگاه قضایی، اداره اطلاعات و اطلاعات سپاه استان موظف به رسیدگی صحیح و قاطعانه به این واگذاری هستند.
امام جمعه کرمانشاه در ادامه خطبه‌های نماز جمعه با بزرگداشت ۹ دی ماه روز بصیرت و میثاق با ولایت گفت: در جریان فتنه ۸۸، ولی فقیه به عنوان کارشناس اسلام، تمام راه‌های موجود از توصیه، موعظه و هشدار را امتحان کرد و تاکید اصلی ایشان بر مدارا، بردباری و جذب حداکثری برای حفظ منافع مردم و نظام بود، اما وقتی این راه‌ها نتیجه نداد، با روشنگری‌های ایشان ملت به صحنه آمد و حماسه ۹ دی را خلق و حوادث را مدیریت کرد.

به گفته وی  «اتاق فکر فتنه ۸۸ در خارج از کشور بود و شنود‌های آن هم موجود است.»

نماینده، ولی فقیه در استان کرمانشاه در ادامه با تسلیت درگذشت آیت الله هاشمی شاهرودی گفت: ایشان یک فقیه کارکرده، صاحب ابتکار و خوش فکر و از ابتدا در خدمت انقلاب و نظام بود.

او همچنین تصادف در واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد و کشته و زخمی شدن تعدادی از دانشجویان را حادثه‌ای دلخراش توصیف و همه مسئولان را به مراقبت و تامین امنیت دانشجویان به عنوان امانت‌های مردم توصیه کرد.

انتهای پیام/ز

اتاق فکر فتنه ۸۸ در خارج از کشور بود

برچسب ها: نماز جمعه ، فتنه 88
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.