خطیب جمعه کرمانشاه با اشاره به توصیه های امام راحل(ره ) مبنی بر لزوم رعایت و مراقبه گفت: آمریکا فقط از مقاومت مردم ایران می‌ترسد در این چهل سال که ملت ما مقاومت و ایستادگی کرده‌اند آنان روز به روز بیشتر عقب‌نشینی کرده‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، آیت الله مصطفی علما امام جمعه کرمانشاه گفت: استقرار حفاظت سپاه در فرودگاه‌های ایران موجب حفظ امنیت شده است.

آیت الله مصطفی علما در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه با اشاره به اینکه تقوای الهی انسان را بیدار می‌کند گفت: در قرآن چندین بار دعوت به تقوا شده است و تقوا در زندگی دنیوی و اخروی کارساز است.

وی با گرامیداشت سوم دی ماه سالروز عملیات کربلای ۴ در سال ۶۵ ، بیان کرد: چهارم دی ماه روز میلاد حضرت مسیح است که باید امریکایی ها و اروپایی ها که خود را مسیحی می دانند اعمال خود را با اعمال حضرت مسیح مطابقت دهند و ببینند حضرت مسیح از این آدم کشی ها، حملات و تحریم‌های آنها راضی است یا خیر.

آیت الله علما همچنین پنجم دی ماه روز شهادت استاد نجات اللهی در جریان تحصن اساتید دانشگاه پیش از انقلاب توسط عوامل شاه را گرامیداشت و بیان کرد: همچنین پنجم دی‌ماه مصادف با سالروز استقرار حفاظت سپاه در فرودگاه‌های ایران است از زمانی که این نیروها مسئولیت بر عهده گرفتند مادر فرودگاه‌ها مشکلی نداشتیم.

وی افزود: مستضعفین و مستمندان ولی نعمت ما هستند ببینید که خانواده های شهدا که در طول هشت سال دفاع مقدس به نظام خدمت کردند از چه طبقه ای هستند؛ باید به همه اقشار جامعه خدمت کرد.

انتهای پیام/ب

آمریکا از مقاومت مردم ایران می ترسد

برچسب ها: نماز جمعه ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.