کارگاه دانش افزایی و آموزش فرهنگ ترافیک باموضوع اخلاق حرفه‌ای وآداب تاکسیرانی برای رانندگان سرویس‌های مدارس درمحل خانه فرهنگ شهرداری تربت جام برگزار شد.

کارگاه دانش افزایی و آموزش فرهنگ ترافیک در تربت جام برگزارشدبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، جعفر بذری رئیس اداره فرهنگی شهرداری تربت جام با بیان اینکه فعالیت‌های فرهنگی به عنوان یکی از وظایف ذاتی شهرداری‌ها تعریف شده است گفت: در همین راستا از اوایل پاییز سال جاری، خانه فرهنگ شهرداری به صورت رسمی شروع به کار کرده است که برگزاری کلاس و کارگاه‌های آموزشی و دانش افزایی یکی از برنامه‌هایی است که در این مکان دنبال می‌شود.

وی به خلاء برگزاری کلاس‌های فرهنگی در تربت جام اشاره کرد و افزود: مدتی است در این مجموعه کلاس‌هایی با هدف ارتقا فرهنگ شهروندی و دانش افزایی برای مخاطبین مختلف در حال برگزاری است.

بذری ادامه داد: ترافیک شهری یکی از مشکلاتی است که با فرهنگ سازی و آموزش می‌توان تا حدودی این مشکل را کنترل کرد و در همین راستا سلسله کارگاه‌هایی برای رانندگان سرویس‌های مدارس، تاکسی‌های خطی و آژانس‌ها برنامه ریزی شده است و اولین دوره با حضور رانندگان سرویس‌های مدارس برگزار شد. این کارگاه‌ها با همکاری سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری و پلیس راهور برگزار می‌گردد.


سید یحیی موسوی رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری تربت جام و مدرس این کارگاه با اشاره به اهمیت رعایت اخلاق در جابجایی مسافر و رعایت آداب تاکسیرانی گفت: رانندگان باید بر قوانین تاکسیرانی و نیز اخلاق اسلامی اشراف کامل داشته باشند تا مسافران از فضایی امن و مطمن بهره‌مند گردند.

انتهای پیام/س، ج



رانندگان باید بر قوانین تاکسیرانی و نیز اخلاق اسلامی اشراف کامل داشته باشند

برچسب ها: حمل و نقل ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.