رقابت های ورزشی کارکنان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان با معرفی نفرات برتر در جیرفت به کار خود پایان داد.

حمید رضایی معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: به مناسبت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری یک دوره مسابقه ورزشی یک روزه در رشته های دارت، طناب زنی، طناب کشی و مچ اندازی با حضور 80 نفر از نیروهای این اداره کل برگزار شد.

وی ایجاد شور، نشاط، هیجان و روحیه بیشتر برای خدمت در بین کارکنان را از اهداف برگزاری این رقابت ها عنوان کرد و افزود: کارکنان شرکت کننده با تشکیل تیم های گروهی و انفرادی با هم به رقابت پرداختند.

رضایی تصریح کرد: در پایان به نفرات اول تا سوم هر رشته ورزشی جوایزی اهدا شد.

وی با اعلام اینکه این دومین برنامه فرهنگی ـ ورزشی طی امسال است که برگزار می شود، یادآور شد: ابتدای امسال نیز جشنواره فرهنگی ـ ورزشی خانوادگی با حضور کارکنان و خانواده های آنها در منطقه ییلاقی سربیژن جیرفت با محوریت بازی های بومی و محلی برگزار شد که ساعات شاد و خوشی را برای آنها فراهم کرد.

رضایی از برگزاری یک برنامه فرهنگی ویژه فرزندان کارکنان راهداری طی هفته های پیش رو خبر داد و افزود: برگزاری مراسم جشن تکلیف فرزندان کارکنان این اداره کل با هدف تشویق به نماز به زودی انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ب

رقابت های ورزشی کارکنان اداره کل راهداری جنوب استان کرمان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار