رئیس هیئت فوتبال استان کرمان گفت: شهرستان ریگان به دلیل وجود شن های روان، پتانسیلی مناسب برای راه اندازی زمین های فوتبال ساحلیست که بدین منظور به عنوان پایلوت استان انتخاب می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی قرایی، رییس هیئت فوتبال استان کرمان در جلسه شورای ورزش شهرستان ریگان با اشاره به اینکه در ریگان ظرفیت های خوبی در زمینه های ورزشی وجود دارد، گفت: از این پس، ورزش فوتبال ساحلی در ریگان رونق خواهد گرفت.

وی با اعلام اینکه استعدادهای خوبی در زمینه ورزش فوتبال در شهرستان ریگان وجود دارد، افزود: یکی از فوتبالیست های ریگانی در تیم مس کرمان قرارداد بسته است.

قرایی با اشاره به اینکه در زمینه ورزش فوتبال در ریگان محرومیت هایی وجود دارد، تصریح کرد: تمام تلاش ما، راه اندازی تیم های فوتبال در تمامی روستاهای  این شهرستان است، تا استعدادهایش شکوفا شوند.

حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی، امام جمعه ریگان نیز به دستاوردهای انقلاب اسلامی در چهلمین سال خود اشاره کرد و گفت: در زمینه های ورزشی، تاکنون فعالیت هایی خوبی در استان صورت گرفته است.

وی بارزترین نقش ورزش را کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه عنوان کرد و افزود: مهمترین اتفاق، اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی توسط قهرمانان ورزشی در جهان بوده است.

امین باقری، فرماندار ریگان هم از احداث10زمین چمن در روستاهای محروم این شهرستان خبر داد و گفت: دو زمین چمن مصنوعی نیز در شهر ریگان راه اندازی می شود.

وی با اعلام اینکه در شهرستان ریگان 70 تیم فوتبال وجود دارد، افزود: پتانسیل های خوبی در زمینه ورزش فوتبال وجود دارد که نیاز به شناسایی دارند.

باقری به ورزش زورخانه ای اشاره و تصریح کرد: به زودی این ورزش در شهرستان ریگان رونق خواهد گرفت.

انتهای پیام/ب

جلسه شورای ورزش شهرستان ریگان

 

برچسب ها: اخبار ورزشی ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار