رییس هئیت فوتبال استان کرمان با اشاره به ظرفیتی که در ریگان وجود دارد، گفت: این شهرستان می تواند در آینده به قطب مسابقات فوتبال ساحلی در استان تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی قرایی رییس هئیت فوتبال استان کرمان در مراسم معارفه رییس هئیت فوتبال شهرستان ریگان گفت: با توجه به ظرفیتی که در شهرستان ریگان وجود دارد، این شهرستان می تواند در آینده به عنوان قطب مسابقات فوتبال ساحلی در استان شود.

وی افزود: آموزش هایی در زمینه برگزاری مسابقات فوتبال ساحلی به ورزش دوستان این شهرستان ارائه می شود.

قرایی با اشاره به اینکه استعدادهای خوبی در زمینه های ورزشی در این شهرستان وجود دارد، تصریح کرد: این استعدادها در این شهرستان شناسایی خواهند شد.

 وی یادآور شد: برای این کار، باید استعدادیابی از روستاهای شهرستان آغاز شود تا استعدادهایی که در این روستاها نهفته اند، شکوفا شوند.

قرایی افزود: ما به شهرستان محروم ریگان نگاه ویزه ای در زمینه فوتبال خواهیم داشت.

امین باقری فرماندار ریگان نیز در این مراسم گفت: شهرستان ریگان در زمینه ورزشی آخرین رتبه را در استان دارد و در زمینه امکانات ورزشی نیز با مشکلاتی دست وپنجه نرم می کند که این امر  نگاه ویژه مسئولان را می طلبد .

وی با اعلام اینکه ورزش دوستان فوتبال در این شهرستان با پای برهنه در زمین های خاکی غیر استاندارد فوتبال بازی می کنند، از معین های اقتصاد مقاومتی خواست: ورزش دوستان فوتبال در روستاها را دریابند.

باقری بر توجه ویژه به ورزش بانوان در این شهرستان تأکید کرد.

محسن زاهدی، رییس اداره ورزش وجوانان ریگان نیز از آغاز به کار اکادمی های ورزشی در این شهرستان خبر داد و گفت: بیش از 130 آکادمی در این شهرستان فعال شده اند.

وی راه اندازی زمین های فوتبال ساحلی در روستاهای شهرستان را در اولویت کاری خود عنوان کرد .

در این مراسم از خدمات موسی سلطان آبادی تقدیر و داود شهسواری به عنوان رییس هئیت فوتبال ریگان معرفی شد.

انتهای پیام/ب

مراسم معارفه رییس هئیت فوتبال شهرستان ریگان

 

برچسب ها: اخبار ورزشی ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار