افزایش سرانه فضای ورزشی در شهربابک

رییس اداره ورزش و جوانان شهربابک گفت: با اتمام پروژه ها و توسعه زیرساخت ها تا پایان سال 98، سرانه ورزشی در این شهرستان، به بیش از یک مترمربع برای هر نفر می رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، میثم پاریزی، رییس اداره ورزش و جوانان شهربابک در جلسه شورای ورزش این شهرستان ضمن آرزوی قبولی طاعات و تبریک عید سعید فطر، از برگزاری جشن باشگاه مس در سی ام خرداد جاری خبر داد و بیان داشت: چهارشنبه آینده پیش از این جشن، چهار زمین چمن مصنوعی مجموعه شهیدان خدادادیان و فتحی، چمن مصنوعی شهرهای جوزم و دهج و همچنین زمین چمن مصنوعی روستای برفه افتتاح می شود.

وی به افتتاح دو زمین چمن مصنوعی در خاتون و یک زمین چمن مصنوعی در خورسند طی سال گذشته اشاره کرد و افزود: ساخت این زمین ها با مشارکت شهرداری ها و دهیاری همان مناطق و شرکت ملی صنایع مس انجام شده و باشگاه فرهنگی ـ ورزشی صنعت مس هم در این مناطق آکادمی دارد.

 پاریزی گستردگی و توسعه زیر ساخت های ورزش را از نیازها و اولویت های اصلی حوزه ورزشی دانست و تصریح کرد: با افتتاح این چهار زمین حدود 4 هزار متر به فضای ورزشی شهربابک افزوده می شود.

وی از پیگیری های نماینده مجلس و همکاری فرماندار و بخشدار برای ساخت این زمین ها تشکر و قدردانی کرد و یادآور شد: شرکت صنایع ملی مس ساخت 13 زمین چمن در منطقه شمال استان، در شهرستان های شهربابک، رفسنجان، سیرجان و انار را در نظر گرفته بود و سهم  شهربابک 4 زمین بود که خوشبختانه سریع ترین فرجه زمانی را برای افتتاح و بهره برداری طی کرد.

پاریزی با بیان اینکه ما در بخش  فوتبال شهربابک 36 هزار متر فضای تخصصی فوتبال داریم که با توجه به جمعیت صدهزار نفری شهربابک شاید در کمتر شهرستانی با این جمعیت در استان و کشور چنین فضایی وجود داشته باشد، گفت: این فضای تخصصی فوتبال نقطه قوت و اتکایی به ویژه برای باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس است.

رییس اداره ورزش و جوانان شهربابک از ساخت سه سالن ورزشی در روستاهای مختلف این شهرستان خبر داد و افزود: ایجاد فضاهای ورزشی در مناطق محروم می تواند در کاهش آسیب های اجتماعی و افزایش نشاط عمومی مؤثر باشد.

وی تصریح کرد: با ورود بخش خصوصی برای تأمین اعتبارات، مردم خدمات بخش خصوصی (بالاخص خدمات بخش صنایع و معادنی که در جوار شهرستان و متعلق به خود مردم است) را لمس می کنند و قطعاً احساس رضایتمندی از شرکت صنایع ملی مس برای آنان ایجاد می شود.

پاریزی از خدمات خالصانه و صادقانه باشگاه صنعت مس تشکر و تأکید کرد:  قطعاً شفافیت و صداقتی که در هیئت مدیره، مدیرعامل و زیرمجموعه این باشگاه حاکم است، سبب پیشرفت آن و نشاط عمومی در شهرستان شده است.

وی از پیگیری برای ساخت مجموعه ورزشی کارگری خبرداد و یادآور شد: با اتمام این پروژه و توسعه زیرساخت ها تا پایان سال 98 و با احتساب رشد جمعیت، سرانه ورزشی در شهربابک به بیش از یک متر مربع برای هر نفر می رسد که این رقمی استثنایی و فوق العاده است.

رییس اداره ورزش و جوانان شهربابک به بحث هزینه نگهداری اماکن ورزشی و پرداخت هزینه های انرژی آن و متولیان تیم ورزشی اشاره کرد و گفت: اگر تعامل با مجموعه تربیت بدنی کارکنان مس نبود شاید کار ما برای این پرداخت ها بسیار دشوار بود.

پاریزی با تأکید بر گستردگی ورزش و بزرگ و مطرح شدن افراد در کنار ورزش، ابراز امیدواری کرد: با تداوم تعامل، اعتماد و آرامش، سلامت و نشاط عمومی در شهرستان ایجاد شود.

انتهای پیام/ب

سرانه فضای ورزشی شهربابک به یک مترمربع برای هر نفر می رسد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار