شرکت اپل با ارائه بروزرسانی iOS 12.1.2 برای رفع مشکل اتصال داده‌های آیفون در ترکیه، مشکلات بیشتری برای کابرانش در سراسر جهان ایجاد کرده است.

بروزرسانی جدید اپل دردسر ساز شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دو هفته پیش اپل، بروزرسانی جدیدی به نام iOS 12.1.1 برای کاربران تلفن‌های هوشمند خود، ارائه کرد. پس از این بروزرسانی تعدادی از کابران آیفون از ایجاد یک مشکل در تلفن همراه خود اطلاع دادند. این کاربران در قسمت اتصال داده‌های تلفن همراه خود به مشکل برخورده بودند. هفته پیش زمانی که اپل، iOS 12.1.2 را منتشر کرد، این بروزرسانی دارای بخشی برای رفع مشکل اتصال داده‌ گوشی‌های آیفون XR، آیفون XS و آیفون XS Max در ترکیه بود.

اما جدیدترین خبری که از iOS 12.1.2 به ما رسیده، این است که پس از نصب این بروزرسانی برای کاربران گوشی‌های مختلف اپل در چندین کشور، مشکلات جدیدی در اتصال داده‌ها رخ داده است. یک کاربر اهل میامی در توییتر خود از مشکلش در اتصال داده‌ها پس از نصب بروزرسانی iOS 12.1.2 نوشته است. او می‌گوید که پس از فهمیدن مشکل، تنظیمات شبکه و تلفن همراه خود را ریست کرده است. پس از رفع نشدن مشکل، او روش‌های دیگری مانند خارج کردن سیم‌ کارت را امتحان کرده است اما هنوز هم اتصال داده‌های آیفون او کار نمی‌کند. کاربر دیگری در ایرلند از رخ دادن مشکلی مشابه پس از بروزرسانی آیفون 7 خود، خبر داده است.

موارد این چنینی از سراسر دنیا و برای تمام مدل‌های آیفون، گزارش شده‌اند. از توییت‌های منتشر شده در فضای مجازی، مشخص است که بیشترین تاثیر مخرب را کاربران آمریکایی این شرکت متحمل شده‌اند. جالب اینجاست که iOS 12.1.2 برای رفع مشکلی مشابه در ترکیه منتشر شد اما حالا این مسئله نه تنها در ترکیه بلکه در سراسر جهان ایجاد شده است.

اگر شما یکی از کاربران گوشی‌های اپل هستید و پس از نصب بروزرسانی جدید آن دیگر قادر به اتصال داده‌های تلفن همراه نیستید، باید بدانید که احتمالا بروزرسانی iOS 12.1.3 تا آخر هفته منتشر خواهد شد. امیدواریم که این بار مشکل داده‌های تلفن همراه حل شود.


بیشتر بخوانید: تولید انبوه Galaxy S10 پیش از زمان موعود آغاز می‌شود


انتهای پیام/

مشکل بروزرسانی جدید اپل

برچسب ها: فناوری ، اپل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار