سردار مؤمنی‌ کاهش تصادفات را نیازمند همکاری تمامی دستگاه‌ها با پلیس و راهداری دانست.

////////////////////به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار مؤمنی‌، معاون اجرایی فرماندهی پلیس راهور‌ ناجا در مراسم افتتاحیه دوره آموزش ارتقای ایمنی جاده‌ای در بخش محموله‌های سوختی و خطرناک با بیان اینکه در حوزه ترافیک و کاهش تصادفات، تنها یک دستگاه مسئول نیست، اظهار کرد: باید تمامی دستگاه‌ها وظایف خود را به درستی و جداگانه انجام دهند، زیرا  یک دستگاه مسئول نمی‌تواند به تنهایی کار را به نتیجه برساند.

وی ادامه داد: در بخش جاده‌ای پلیس راه و سازمان راهداری‌، تعامل بسیار خوبی با یکدیگر دارند؛ به طوریکه در استان‌ها با تشکیل جلسات مفید تعاملات‌ خود را به حداکثر‌ می‌رسانند.

معاون اجرایی فرماندهی پلیس راهور‌ نا‌جا با بیان اینکه یکی از وظایف اصلی پلیس راهو‌ر خدمت‌رسانی است، گفت: برای خدمت‌رسانی به جاده‌ها باید از بسته‌ها و دوره‌های آموزشی با کیفیت استفاده کنیم و مهارت‌های شغلی و آموزش‌های تخصصی را در این حوزه‌ها بگنجانیم‌.

سردار مؤمنی‌ توضیح داد: متأسفانه برخی از رفتارهای همکاران مورد پسند مردم نیست و ما باید این رفتارها را اصلاح کنیم تا زحمات پلیسان‌ را‌هور از بین نرود.

وی در پایان گفت: در ارزیابی‌ عملکرد پلیس را‌هور همیشه نیمه خالی لیوان را ببینیم تا از این طریق بتوانیم در کارهایمان پیشرفت داشته باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار