فرمانده انتظامی استان در دیدار با خانواده شهید "امین افشاری پور" در شهرستان بم گفت: شهدا سند افتخار و موجب جاودانگی میهن عزیزمان هستند.

شهداء سند افتخار و جاودانگی میهن عزیزمان هستندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛  سردار بنی اسدی فر، فرمانده انتظامی استان کرمان با حضور در شهرستان بم با خانواده شهيد"امین افشاری پور" و همچنین سرباز وظیفه"محمد حسین سلجوقی" دیدار کرد.

وی به همراه جمعی از مسئولان شهرستان بم با حضور در منزل خانوده شهید افشاری پور ضمن دلجوئی از این خانواده شهید گفت: خانواده شهدا که چنین فرزندانی تربیت و تقدیم امنیت کردند از اجر و عزت خاصی نزد همه برخوردار هستند.

سردار بنی اسدی فر بیان داشت: بدون شک روزی فرا می رسد که فرزندان خردسال این شهید بزرگوار با ذکر خاطرات شیرین دوران کودکی به پدرشان می بالند.

فرمانده انتظامی استان بیان داشت: امنيت و آرامش حاكم بر كشور را مديون خون پاك شهدا و ايثارگري و جانفشاني آنان هستيم و این واقعا برای فرزندان آنان جای بالدین و افتخار دارد.

گفتنی است شهید امین افشاری پور که از کارکنان یگان تکاوری 114شهرستان بم بود آذرماه سال جاری در درگیری با اشرار مسلح در محدوده شهرستان ریگان به شهادت رسید و سرباز وظیفه"محمد حسین سلجوقی"نیز زخمی شد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار