دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت گفت: با توجه به آمار بالای پرونده‌های محکومین کیفری متواری و تحت تعقیب در شعبه اجرای احکام کیفری شهرستان جیرفت، پلیس باید در دستگیری این محکومین تلاش خود را مضاعف کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حسین سلامی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت  در دیدار با فرمانده انتظامی، روسای کلانتری‌ها و پاسگاه‌های شهرستان جیرفت گفت: با توجه به آمار بالای پرونده‌های محکومین کیفری متواری و تحت تعقیب در شعبه اجرای احکام کیفری شهرستان جیرفت، پلیس باید در دستگیری این محکومین تلاش خود را مضاعف کند تا احکام صادر شده در دادگاه‌ها اجرا شوند و محکومین به سزای عمل و مجازات خود برسند.

وی ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های نیروی انتظامی شهرستان جیرفت افزود: فرار متهمان از مجازات با تودیع وثیقه و یا کفالت و یاهر قرار دیگری، زیبنده دستگاه قضا و نیروی انتظامی نیست و مردم باید در اجرای احکام دادگاه عدالت را به وضوح ببیند.

سلامی گفت: هدف دستگاه قضا، صدور حکم برای مجرمان و اجرای آن است و با اجرای آن امنیت اجتماعی و امنیت خاطر در جامعه حکم فرما می‌شود.
انتهای پیام/ی

توجه به آمار بالای پرونده‌های محکومین کیفری متواری

برچسب ها: دادگاه ، قوه قضاییه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار