مدیرکل میراث ‌فرهنگی قم از برپایی غرفه این اداره کل در نمایشگاه الکترونیک،کامپیوتر قم خبر داد.

به گزارشگروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از قم،یزدانی،مدیرکل میراث ‌فرهنگی، صنایع ‌دستی و گردشگری  قم از برپایی غرفه این اداره کل در نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر قم خبر داد و گفت: غرفه اداره میراث‌ فرهنگی  قم از 27 تا 30 آذر ماه آماده استقبال بازدیدکنندگان نمایشگاه الکامپ است.


وی افزود: نمایش سامانه قم شهر، نمایش سایت اداره کل و سامانه قم یاب در نمایشگاه الکامپ در دسترس بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد.


 یزدانی عنوان کرد: سامانه قم شهر به‌آدرس اینترنتی www.qomshahr.ir با هدف معرفی تخصصی جاذبه‌های تاریخی و گردشگری راهنمای مسافران نوروزی راه‌اندازی شده است و مسافران و زائران می‌توانند با مراجعه به این سامانه با اماکن زیارتی، جاذبه های گردشگری، آثار تاریخی و صنایع‌دستی استان قم آشنا شوند.


مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری قم گفت: همچنین در این سامانه جاذبه‌های تاریخی و مناطق نمونه گردشگری روستاها در بخش‌های پنج‌گانه استان قم در قالب تصویر و متن به‌نمایش گذاشته شده است.


وی با تأکید بر ارائه خدمات الکترونیک در هر سه حوزه (میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری) گفت: به طور جد پیگیر موضوع الکترونیکی شدن خدمات در اداره کل میراث ‌فرهنگی هستیم.


 مدیرکل میراث ‌فرهنگی، صنایع ‌دستی و گردشگری قم گفت: الکترونیکی شدن خدمات می‌تواند باعث افزایش سرعت ارائه خدمات به مراجعه کنندگان و در نهایت رضایتمندی آن‌ها شود.

انتهای پیام/ش

برپایی نمایشگاه الکامپ در قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار