شرکت JE دیزاین، یک بسته ارتقاء آفرود برای سئات آتکا عرضه می‌کند تا این خودرو توانایی آفرود به سخت‌ترین مناطق را داشته باشد.

بسته ارتقاء سئات آتِکا برای آفرود بهتر +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سئات آتِکا - Seat Ateca یک شاسی‌بلند کوچک شرکت اسپانیایی سئات (زیرمجموعه فولکس‌واگن آلمان) است که مدتی از معرفی و عرضه آن می‌گذرد. شاسی‌بلند‌های کوچک عموماً به دلیل ارتفاع پایین‌تر از سطح زمین و یا سپر‌های اسپرت بلند برای سفر‌های خارج جاده‌‎ای و آفرود مناسب نیستند.

حال شرکت JE دیزاین با دریافت مبلغ پایه 15 هزار دلار در آلمان، می‌تواند یک سئات آتکای عادی را به یک SUV تمام و کمال مخصوص آفرود تبدیل کند. همچنین این شرکت برای تبلیغ این بسته ارتقائی گفته: «به جایی بروید که هیچ سئات آتکایی به آن‌جا نرفته است!»

این تغییرات شامل چرخ‌های بزرگ‌‎تر و پهن‌تر 2430 دلاری بوده که 35 میلی‌متر در هر طرف به عرض خودرو اضافه کرده است. محافظ نقره‌ای‌رنگ نیز به زیر سپر جلو و عقب افزوده شده که به ترتیب 737 و 669 دلار قیمت دارد.

همچنین اسپویلر عقب با قیمت 473 دلار، باله کناره پنجره عقب به قیمت 203 دلار و چراغ‌های LED مخصوص با قیمت 1350 دلار نمایی کامل از یک خودروی آفرود به نمایش می‌گذارد. در کنار آن رینگ‌های 16 اینچی جدید به همراه لاستیک‌های چهار فصل نیز 2144 دلار به مبلغ فاکتور می‌افزاید. ارتفاع خودرو نیز در حدود 20 میلیمتر افزایش می‌یابد که 179 دلار دیگر نیز به هزینه تمام شده می‌افزاید. همچنین در صورت رنگ‎‌آمیزی خودرو به رنگ خاکی مات (به زبان انگلیسی نیز matte Khaki) بیش از 3400 دلار قابل پرداخت خواهد بود. در نهایت با اضافه شدن چند مورد جزئی دیگر 1020 دلار دیگر نیز از مالک دریافت می‌شود تا سئات آتکا شبیه به یک آفرود حرفه‌ای شود.

شرکت JE دیزاین، این پکیج حرفه‌ای را برای تمامی مدل‌های سئات آتِکا به غیر از ورژن FR و Cupra قابل دسترس کرده است. اگرچه که مبلغ بسیار زیادی برای سئات آتِکا که قیمت پایه آن از حدود 25 هزار دلار آغاز می‌شود، دربر دارد اما برای علاقمندان به آفرود، هزینه‌های گزاف مانع بزرگی برای عبور نخواهد بود.

در ادامه تصاویر مربوط به خودروی Seat Ateca را مشاهده می‌کنید.

بسته ارتقاء سئات آتِکا برای آفرود بهتر +تصاویر

بسته ارتقاء سئات آتِکا برای آفرود بهتر +تصاویر

بسته ارتقاء سئات آتِکا برای آفرود بهتر +تصاویر

بسته ارتقاء سئات آتِکا برای آفرود بهتر +تصاویر

بسته ارتقاء سئات آتِکا برای آفرود بهتر +تصاویر


بیشتر بخوانید: گران‌ترین اتومبیل‌های دنیا زیر پای کدام فوتبالیست‌ها است؟ + تصاویر


انتهای پیام/

سئات آتکا با کیت آفرود JE دیزاین

برچسب ها: فناوری ، فضای مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار