نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: امامان جمعه پل ارتباطی میان مردم و مسئولان هستند و با انعکاس مسائل مردم به مدیران دستگاه‌های اجرایی در خدمت رسانی کمک می‌کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت در آیین معارفه مدیر جدید نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه به جایگاه امام جمعه در روند بررسی مسایل و مشکلات مردم اشاره کرد و گفت: امامان جمعه پل ارتباطی میان مردم و مسئولان هستند و با انعکاس مسائل مردم به مدیران دستگاه‌های اجرایی در خدمت رسانی کمک می‌کنند.

وی با تاکید براینکه، اظهارات ائمه جمعه باید سرفصل عملکرد مسئولان قرار گیرد افزود: به همین دلیل امامان جمعه نیز باید به همه مسائل جامعه اشراف داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت گفت: دشمنان پیوسته ائمه جمعه را مورد هجمه قرار می‌دهند که این نشان دهنده ترس آن‌ها از جایگاه نماز جمعه در نظام است.

آیت الله رسول فلاحتی به وظایف مدیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه نیز اشاره کرد و افزود: تعامل با امامان جمعه و تقویت وحدت رویه بین آن‌ها و تحقق منویات مقام معظم رهبری برای ارتقای جایگاه نماز جمعه از وظایف مدیر این شورا است.

همچنین، حجت الاسلام والمسلمین رحمانی معاون اجرایی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور از تحول در رویکرد شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خبر داد و گفت: این تحول در راستای حضور پرشور مردم به ویژه جوانان در نماز جمعه و تاثیرگذاری این تربیون در روند توسعه کشور خواهد بود.

در پایان از تلاش‌های حجت الاسلام والمسلمین اسلامی نژاد قدر دانی و حجت الاسلام والمسلمین، ولی عادلی به عنوان مدیر جدید نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در گیلان معرفی شد.

 

انتهای پیام/م.ع

امامان جمعه  با انعکاس مسائل مردم به مدیران دستگاه‌های اجرایی  نقش مهمی در خدمت رسانی به مردم دارند

برچسب ها: ائمه جمعه ، نماز جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.