امروز امپراطوری رسانه ای صهیونیسم جنگ نرم را جایگزین روش های دیگر مقابله با ایران اسلامی و دیگر ملت های آزاده جهان قرارداده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، آیت الله فلاحتی در خطبه‌های نماز جمعه امروز رشت در مصلای امام خمینی این شهر، جنگ نرم را روش اصلی برنامه ریزان اتاق فکر صهیونیسم جهانی و امریکا دانست و افزود: جنگ نرم، جنگی فاجعه بار‌تر از جنگ مسلحانه و راهکار امروز دشمنان برای مقابله با انقلاب اسلامی است.
وی یکی از مهمترین دغدغه‌های امروز نظام اسلامی، به ویژه رهبر معظم انقلاب را خطر نفوذی‌ها عنوان کرد و افزود: برخی افراد که با بی تفاوتی خود ارزش‌ها را زیر سوال می‌برند، مسوولیت ناپذیر و دشمن شیفته اند.
آیت الله فلاحتی گفت: افزایش دو تا چند برابری قیمت‌ها از ضعف در برخی مدیریت‌ها و کمبود برنامه ریزی درست، ناشی میشود.
وی به سالروز شهادت میرزا کوچک نیز اشاره و خاطرنشان کرد: این مبارز آزاده از تاثیرگذارترین شخصیت‌های برجسته در جامعه ایرانی – اسلامی بود که برابر قدرت‌های سلطه گر زمانش خم به ابرو نیاورد.
امام جمعه رشت همچنین از عملکرد بیمه‌های درمانی در ارائه خدمات مناسب به بیمه گزاران انتقاد کرد و افزود: اهمیت و حساسیت کار بیمه‌ها بر کسی پوشیده نیست و پاسخگو نبودن آن‌ها افزایش نارضایتی‌ها را به دنبال خواهدداشت.
آیت الله فلاحتی به روز نیروی دریایی هم اشاره و از رشادت‌ها و تلاش‌های شبانه روزی این نیروی راهبردی در برقراری امنیت و آرامش در مرز‌های آبی ایران اسلامی و شناور‌های ایرانی در آب‌های بین المللی قدردانی کرد.

انتهای پیام/آ

خطبه های نماز جمعه رشت

برچسب ها: نمازجمعه ، خبر سیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.