همه بدانند مردم ایران تاکنون ایستادگی کرده و همچنان در مقابل همه قوانین ظالمانه بین‌المللی ایستادگی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت ، آیت‌الله رسول فلاحتی در آئین عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه رشت با اشاره به دستور امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین اظهار داشت: همین کافیست که در چهار سال اخیر بیش از ۳۰۰ هزار شغل از بسیج مستضعفین ایجادشده است.

آیت الله فلاحتی با ابراز تعجب از سخن برخی از رجال سیاسی مبنی بر اینکه مردم از گرانی سخن نمی‌گویند بیان کرد: این سخن دو تفسیر دارد، اگر این سخن بیانگر مقاوم بودن مردم بوده قابل‌پذیرش است، اما اگر به معنای بالانرفتن قیمت‌ها از نگاه مسؤولین محترم است قابل‌پذیرش نیست لذا خطاب به آن‌ها می‌گویم ما نباید با چشمان بسته از کنار مردم رد شویم.

وی با بیان اینکه به گفته ترامپ مبنی بر اینکه اگر آل سعود و حمایت‌های او نباشد رژیم صهیونیستی نابود می‌شود گفت: برخلاف آنچه برخی از مسلمانان عَرب مبنی بر اینکه که آل سعود کپی رژیم صهیونیست است، باید بگوییم خیر این تفسیر غلط است چراکه صهیونیسم و رژیم صهیونیستی غاصب را عربستان به وجود آورده است.

خطیب جمعه رشت با اشاره به اینکه نابودی رژیم صهیونیستی منوط به نابودی آل سعود است عنوان کرد: باید از امامی که به امت خردسالش آموخت که در برابر قدرت‌ها باید ایستاد درس گرفت چراکه آمریکا همان قدرت اشغالگر است که قدرت‌های سوسیالیست شرق و اروپا رو از خود متأثر کرده و در برابر ایران رفتار‌های کینه ورزانه سیاسی و اقتصادی دارد.

فلاحتی با تأکید بر استکبارستیزی مردم ایران اظهار داشت: درزمانی که سازمان ملل متأثر از اقتدار ایران می‌شود، برخی آدم‌های بیچاره که باید از یک نوجوان درس مقاومت بگیرند از ترس و عقب‌نشینی سخن می‌گویند ازاین‌رو، همه بدانند مردم ایران تاکنون ایستادگی کرده و همچنان در مقابل همه قوانین ظالمانه بین‌المللی ایستادگی می‌کنند.

امام‌جمعه رشت اولین اثر لقمه حرام را فقر فرد در دنیا و آخرت دانست و عنوان کرد: در روایات آمده فردی که از راه حرام اقدام به مال‌اندوزی می‌کند فقر گریبان گیر او خواهد شد.

وی با بیان اینکه ظاهر مال‌اندوزی از راه حرام در ابتدا، کسب مال فراوان است افزود: چنین افرادی در زندگی دارای گرفتاری‌های فردی، اجتماعی و خانوادگی شده و از طرفی، خیلی از این افراد نیز فقر ظاهری را بعد از سال‌ها به‌صورت شدید تجربه می‌کنند.

انتهای پیام/آ

خطبه های نماز جمعه رشت

برچسب ها: نمازجمعه ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.